وبلاگ "ریزه نیوز" نوشت:

هر چند امیدی به آقایانی نداریم که از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کسب رزق می کنند، اما چگونه سکوت کنم وقتی مادران سرزمینم و تمام دلخوشی شان تعریف یک مرد هرزه از زیبایی و اندام فرزند دخترشان است .

امیدی نداریم به آقایان وزارت ارشاد که کسب رزق می کنند

وقتی تمام دل خوشی عده ای از مادران سرزمینم نگاه هرزه ی اطرفیان است ، من چگونه به حفظ حجابی که پایش ، هزاران پا جا ماندند و هزاران خون ریخته شده اند دلخوش باشم .

 هر چند امیدی به  آقایانی  نداریم که از وزارت  فرهنگ و ارشاد اسلامی کسب رزق می کنند و تمام نگرانیشان خلاصه می شود به چند روز کمتر و بیشتر سفر به سواحل خزر و قدم زدن در ماسه ها ، اما چگونه سکوت کنم وقتی مادران سرزمینم غرق جهالت شده اند و چشم به روی تمام بدی های  اطرافشان بسته اند و تمام دلخوشی شان تعریف یک مرده هرزه از زیبایی و اندام فرزند دخترشان است .

 در روزگاری که به بهانه ی پیشرفت ها و مدرنیته شدن ، خیلی ها به عقب بازگشته ام و حجاب و حیای حیوانی انتخاب کرده ایم ، متاسفانه مادران این مملکت  پیش قدم شده اند و در کمال آرامش و بی خبریراه  را به بیراهه می روند و برایم شفاف است که این راه به نیست شدن  و پزمرده شدن گل های زندگیشان ختم می شود .

هیچ سخنی با مادرانی ندارم که سال های سال است ، زندگی شان تنها دنیا شده است و تمام عمرشان ختم می شود به رنگ رژ لب و چاک مانتو های بدن نمایشان ، چون این گروه هیچ وقت مادر اسلامی سرزیمنم  نبوده اند و نخواهند شد  ، اما من چگونه سکوت کنم وقتی می بینم مادر مذهبی ام چنان در پرده های حجاب رفته است که چند قدمی از آیات سوره ی نور جلو زده است .

﴿وَقُلْ لِلْمُؤْمِنَاتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَیَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَلَا یُبْدِینَ زِینَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا ۖ وَلْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَىٰ جُیُوبِهِنَّ ۖ وَلَا یُبْدِینَ زِینَتَهُنَّ إِلَّا لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبَائِهِنَّ أَوْ آبَاءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنَائِهِنَّ أَوْ أَبْنَاءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِی إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِی أَخَوَاتِهِنَّ أَوْ نِسَائِهِنَّ أَوْ مَا مَلَکَتْ أَیْمَانُهُنَّ أَوِ التَّابِعِینَ غَیْرِ أُولِی الْإِرْبَةِ مِنَ الرِّجَالِ أَوِ الطِّفْلِ الَّذِینَ لَمْ یَظْهَرُوا عَلَىٰ عَوْرَاتِ النِّسَاءِ ۖ وَلَا یَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِیُعْلَمَ مَا یُخْفِینَ مِنْ زِینَتِهِنَّ ۚ وَتُوبُوا إِلَى اللَّهِ جَمِیعًا أَیُّهَ الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ﴾(سورهٔ نور-آیهٔ ۳۱)

 

 

و به زنان با ایمان بگو دیدگان خود را (از هر نامحرمی) فرو بندند و پاکدامنی ورزند و زیورهای خود را آشکار نگردانند مگر آنچه که طبعاً از آن پیداست و باید روسری خود را بر سینه خویش (فرو) اندازند و زیورهایشان را جز برای شوهرانشان یا پدرانشان یا پدران شوهرانشان یا پسرانشان یا پسران شوهرانشان یا برادرانشان یا پسران برادرانشان یا پسران خواهرانشان یا زنان )همکیش) خود یا کنیزانشان یا خدمتکاران مرد که (از زن) بی‌نیازند یا کودکانی که بر عورتهای زنان وقوف حاصل نکرده‌اند آشکار نکنند و پاهای خود را (به گونه‌ای به زمین) نکوبند تا آنچه از زینتشان نهفته می‌دارند معلوم گردد ای مؤمنان همگی (از مرد و زن) به درگاه خدا توبه کنید امید که رستگار شوید...

اری مادرانی که شده اند تمثیلی از یک زن مسلمان ولی دخترش را همچنان در عصر جاهلیت نگاه داشته است تا برای نگاه هرزه ای جذاب به نظر برسد .

این روز ها  همه ی ما در اطرافمان به خوبی شاهد هستیم که مادر محجبه ای  با غرور دست دختر خردسال عریانش را گرفته است که با تمام سن و سالت رو بر می گردانی تا نکند خیالت به نا کجا آباد برود ، اما همین که سرت برگشت چند قدم ان طرف تر باز مادری را می بینی که همراهش دختر نوجوانی است که حس می کنی همین الان دکمه های مانتوی اندامی اش پاره می شود و در کنار مادر چادری اش یا در حین چت در لاین و وایبر و ... است و یا اینکه گیسوانش را روی صورتش ریخته است  تا کمی باد بخورند .

زن و دختر

 

پس تعجب نکن اگر دختر جوان همسایه ی ات را دیدی که برایش حیا و عفت هیچ معنایی ندارد و از اسلام تنها شکستن بت ها را می داند و حجابش تنها دو سانتی متر روسری رنگی و براق است و لبش به شتری می ماند که تا بنا گوش رژ خورده است ، فقط خوب نگاه کمن چون سال های سال است مادرش برای حرف های من و تو خودش را به خواب زده است !

اما با تمام احترام متاسفم برای مردان بی غیرت سرزمینم که روزگاری به غیرت شهره بودند اما این روزها در کمال بی خبری دختران خود را به بازار برده فروشان می برند تا رایگان در خیابان های شهرم نوامیس خود را در معرض حراج دید مردان هوس باز بگذراند .

 

انتهای پیام

ارسال نظر

  • بهروز
    0

    سلام خیلی خوب بود با اجازتون کپی کردم

آخرین اخبار