قسمت چهارم از مجموعه مستند «سالهای هسته ای»، پنجشنبه شب از شبکه اول سیما به روی آنتن رفت.

مستند نزدیک تر از نیویورک+ دانلود با کیفیت های متفاوت

قسمت چهارم از مجموعه مستند «سالهای هسته ای»، پنجشنبه شب از شبکه اول سیما به روی آنتن رفت. 

مستند نزدیک تر از نیویورک

در این مستند مسائلی مهم، اما مغفول مانده از فضای اقتصادی کشور مطرح شده است.  نزدیک تر از نیویورک با بررسی تعدادی از چالشهای اقتصادی کشور، گره خوردن اقتصاد و زندگی مردم به تحریم ها را مورد نقد قرار داده است.

ورودیه این مستند با مصاحبه با همسر و فرزند شهید رضایی نژاد، به نقش اثرگذار این دانشمند عزیز در روند هسته ای شدن کشورمان اختصاص داده شده است.

کلیپ پایانی این مستند بخشی از قطعه جنگ اقتصادی می باشد که به همت سازمان پدافند غیر عامل و با صدای حامد زمانی تهیه شده است. از این قطعه با اندکی تغییر در این مستند استفاده شده است.

گفتنی است پیش از این، پخش سه قسمت قبلی مجموعه مستند سالهای هسته ای با اسقبال چشمگیر مخاطبان تلوزیونی و رکورد زنی های پیامکی روبرور بوده است.

 

راهنمای دانلود: جهت ذخیره مستند، چنانچه نرم افزار های مدیریت دانلود مانند internet download manager بر روی رایانه شما نصب باشد، با کلیک روی لینک دانلود، به طور خودکار دانلود انجام می شود. در غیر این صورت پس از کلیک کردن روی لینک دانلود، پخش فیلم در صفحه جدیدی شروع می شود. حال با راست کلیک و انتخاب save video as می توانید مستند را در رایانه خود ذخیره نمائید.

 

.:: دانلود مستند ::.

دریافت مستند با کیفیت متوسط

 

دریافت مستند با کیفیت خوب:

بخش اول

بخش دوم

بخش سوم

.:: دانلود مستند ::.

دریافت مستند با کیفیت متوسط

دریافت

ارسال نظر

  • فغ
    0

    لینکا خرابه برادر
    برید تو سایت ثریا دوباره لینکا رو بردارید

    http://www.sorayatv.ir/content/documentry/1129/

آخرین اخبار