شیخ حسین انزائی، خطاب به تیم مذاکره کننده:

خواهش بنده و همه ملت ایران از تیم مذاکره کننده این است خطوط قرمزی را که رهبری بیان نموده اند به هیچ قیمتی زیر پا نگذارند و مصداق همانی باشند که رهبری در توصیف ایشان گفتند.

همان مردانی باشید که رهبری از شما توصیف نمود

شیخ حسین انزائی، کارشناس و فعال فرهنگی شهرستان گرگان، در مصاحبه با گلستان 24، می گوید: من به عنوان یک ایرانی، مثل تمام هموطنانم در تمام حزب ها و گروه ها، موافق با توافق خوب هستم، همانطور که بیانات رهبر فرزانه انقلاب نیز همین را تاکید می فرماید.

انزائی معتقد است توافق خوب به این معناست که تمامیت ارضی ، استقلال و امنیت کشور مان حفظ شود. ما در مقابل آنچه که به طرف مقابل امتیاز می دهیم چیز قابل توجهی دریافت کنیم و باقدرت و صلابت در مذاکرات حاظر شویم. وی تاکید می کند : باید این را بدانیم که هر زمان با قدرت و صلابت وارد شویم، طرف مقابل ضعف بیشتری نشان می دهد و هر چه ضعف بیشتری نشان دهیم، زیاده خواهی طرف مقابل هم بیشتر می شود.

وی با بیان این که "من احتمال رسیدن به یک توافق خوب را در مذاکرات ضعیف می دانم"، می گوید: ما به مذاکره کنندگان کشورمان همانطور که رهبری معظم فرمودند اعتماد داریم و آن ها را فزرندان و دلسوزان انقلاب می دانیم. آن ها هرگز حاظر نخواهند بود به هر وسیله ای توافق کرده و استقلال و عزت مردم ایران را فدا کنند. ما علت نرسیدن به توافق خوب را، زیاده خواهی طرف قابل ، مخصوصا طرف آمریکایی می دانیم.

شیخ حسین انزائی تیم مذاکره کننده

حسین انزائی تاکید می کند نکته ای که بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار بدهیم این است که تحریم ها باید یکجا لغو شود و نه تعلیق. زیرا تعلیق یعنی سایه تحریم ها همیشه بر سر ما و برگشت پذیر است و امکان گشایش اقتصادی کشور را سلب می کند. آمریکا فکر می کند که ایران مثل لیبی و عراق است که هر مانوری را بتواند انجام دهد. ملاک ما بیانات و خطوط قرمزی است که رهبر معظم انقلاب بیان نمودند.

وی ادامه می دهد: توصیه و خواهش بنده و همه ملت ایران از تیم مذاکره کننده این است خطوط قرمزی را که رهبری بیان نموده اند به هیچ قیمتی زیر پا نگذارند و مصداق همانی باشند که رهبری در توصیف ایشان گفتند. حرمت خون شهیدان هسته ای و تمام شهدا، مخصوصا شهدای غواص که به عنوان حامی آن ها در مذاکرات هستند را حفظ کنند و بدانند که دعای خیر رهبر عزیز و ملت ایران همیشه همراه آنان است.

ارسال نظر

آخرین اخبار