رییس سازمان بسیج حقوقدانان کشور:

سرهنگ سهراب انبارکی: انتخابات پیش رو بسیار مهم است زیرا که دشمن یک جنگ نرم واقعی به کشور اعمال می کند که در واقع یک جنگ هیبریدی است.

 انتخابات پیشرو یک عملیات بیت المقدس واقعی در شرایط فعلی کشور است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از سراج24؛ سرهنگ سهراب انبارکی رییس سازمان بسیج حقوقدانان کشور در گفت و گوی اختصاصی با سراج24 اظهار کرد: جوامع غربی پس از سپتامبر ۲۰۰۱ به کمک تئوریسین ها مدلی ترسیم کردند به نام کنفرانس مونیخ و جنگ ترکیبی را برای جوامعی مثل ما ترسیم نمودند و هدفشان این است که با کشورهای مخالف خودشان برخورد کنند و در فشار قرار دهند.

او ادامه داد: از الزامات سیاسی آنها، دیپلماسی، جنگ ائتلافی، راه انداختن جنگ های خیابانی، حملات سایبری انقلاب رنگی و نفوذ است. یک نمونه ایجاد داعش و حتی ورود تا مجلس شورای اسلامی ما، برای تحقق خیال خام تغییر در ساختار نظام و فروپاشی جمهوری اسلامی بوده است.

 انبارکی گفت: جنگ اقتصادی دیگر برنامه آنهاست و رهبر معظم انقلاب برای مقابله با آنها، سال های شمسی را به نام ها و شعارهای اقتصادی نامگذاری کردند و تاکید بر تولید داخلی و رونق اقتصادی داشتند اما متاسفانه در این سالها توجهی به آنچه هدف گذاری شده بود نشده است در حالی که باید در مقابل آرایش جنگ اقتصادی دشمن ما هم آرایش دفاع اقتصادی میگرفتیم تا  ضربه نخوریم.

رییس سازمان بسبج حقوقدانان گفت: در بحث پروژه نفوذ در دستگاه‌های حاکمیتی، هر جای نظام دشمن احساس کرده و بکند که می‌تواند ورود کند تا تغییر رفتار و ساختار  نظام ایجاد کند، نفوذ می کند و نتیجه آن هم می‌شود به شهادت رساندن شهدای هسته‌ای مثل به شهادت رساندن شهید فخرزاده و شهریاریها و علیمحمدی ها و شهدای دیگر.

وی ادامه داد: حالا با جنگ ترکیبی به دنبال آن است تا القا کند انتخابات با حداقل حضور انجام می‌شود تا نظام را به استحصال بکشانند.

انبارکی افزود: سوء. مدیریت ها را قبول داریم چرا که ما هم در بین مردم زندگی می‌کنیم و عضوی از مردم هستیم. گرفتاری‌ها و مشکلاتی که بخش قابل توجه آن به دلیل ناکارآمدی مدیریت خسته و مدیریت فاسد و ناسالم ایجاد شده، نیاز است در عرصه پیش روی یک اتفاق مهم رخ دهد و کشور نیاز به یک انتخابات تحول‌آفرین دارد.

او ادامه داد: بعد از انتخابات پیش رو باید دولت سیزدهم در حوزه‌های سیاسی اقتصادی فرهنگی علمی و امنیتی تحول بزرگی ایجاد کند تا کشور از وضعیت فعلی نجات پیدا یابد.

وی در پایان گفت: روحیه جهادی در رفع مشکلات کشور بسیار مهم است و مطمئنا این روحیه، همانطور که در جنگ ما را پیروز کرد، در این شرایط فعلی کشور نیز بسیار کمک می‌کند و می‌تواند تاثیرگذار باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار