رئیس هیات نظارت بر انتخابات:

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان گفت: رسانه ها نقش مهمی در ایجاد اطلاع رسانی دارند و حلقه ارتباط بین مردم و مسئولان هستند.

رسانه ها حلقه ارتباط بین مردم و مسوولان هستند

به گزارش گلستان 24، حمید رضا بهمنی نژاد در بازدید از سازمان سراج گلستان اظهار کرد: کار رسانه ای اثر گذاری چشمگیری در جامعه دارم و با فراهم شدن شرایط فعلی و حضور آیت ا..رئیسی در راس قوه مجریه، باید از فرصت پیش آمده در حوزه رسانه ای و فضای مجازی بیشترین بهره صورت گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه تعدادی از مردم از متن برخی اخبار باخبر نمی شوند و یا نمی توانند به متن برخی خبرها ورود کنند لذا باید سواد رسانه ای را در بین مردم و مخاطبان ترویج داده شود تا عامه مردم از نقش رسانه ها مطلع باشند.

بهمنی نژاد ادامه داد: باید به مخاطبان رسانه های سالم و ناسالم شناساند به این صورت که برخی رسانه ها فارسی زبان و معاند با انتشار خبرهای ضد و نقیض سعی در تشویش افکار عمومی و دلسردی مردم نسبت به انقلاب و ارزش های آن دارند.

وی گفت: در این بین با وجود برخی مشکلات معیشتی و اقتصادی که طی این چند سال اخیر بر مردم حاکم شد تعدادی از رسانه های داخلی و خارجی با بزرگ نمایی سعی کردند میان مشارکت مردم را در انتخابات کاهش دهند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات افزود: با وجود همه این ترفندها باز هم شاهد حضور مردم در انتخابات و انتخاب اصلح بودیم و اگر چه میزان مشارکت در کشور 48 درصد تخمین زده شده بود اما میزان مشارکن مردم در گلستان 60 درصد بود.

بهمنی نژاد ادامه داد: چنانچه آیت ا..رئیسی برنامه های خود را در رابطه با ایجاد دولت انقلابی و مردم محور به اجرا گذاشته شود ، میزان مشارکت مردم در سال 1404 رقم چشمگیری خواهد بود.

وی گفت: همسان سازی در فضای مجازی یک ضرورت برای استان است و اگر تمام رسانه های استان در کنار یکدیگر قرار بگیرند و در موضوعات مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کارهای مشترک انجام دهند ، اثر گذاری رسانه های در استان ارتقاء پیدا می کند.

ارسال نظر

آخرین اخبار