رئیس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی مردمی رئیسی در گلستان:

رئیس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی مردمی رئیسی در گلستان گفت: انتظار داریم استاندار گلستان بومی باشد زیرا افراد توانمند بومی چه در داخل استان و چه در خارج استان فراوان داریم.

انتظار داریم استاندار گلستان بومی باشد

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام سیدعلی طاهری ا ظهار کرد:  این بار هم چنین اتفاقی افتاده و شورای ائتلاف که جزو ستادهای فعال رئیسی در گلستان بود با هم اندیشی، افرادی را به عنوان گزینه پیشنهادی تصدی استانداری گلستان معرفی کرده است.

طاهری اضافه کرد: هیئت مؤسس شورای ائتلاف تشکیل جلسه داد و پس از بررسی ابعاد مختلف موضوع، اسامی سه نفر به وزارت کشور اعلام شد.

وی گفت: وجه مشترک این فعالیت‌ها این است که انتظار داریم استاندار گلستان بومی باشد زیرا افراد توانمند بومی چه در داخل استان و چه در خارج استان فراوان داریم.

این فعال سیاسی، ضمن احترام به تمام استانداران غیربومی گلستان افزود: این توان در بین بومیان استان وجود دارد که بتوانند استان را اداره کرده و امیدواریم دولت آیت الله رئیسی به این خواسته هم استانی‌ها توجه کند.

طاهری، انقلابی، جهادی، عدالت محور، فسادستیز و توانمند بودن را از ویژگی‌های استاندار برشمرد و گفت: استاندار منتخب باید برای توسعه استان برنامه ریزی کرده و پیگیر موضوعات و مطالبات و خواسته‌های مردم باشد.

وی با اشاره به محرومیت‌های استان، افزود: عدالت ایجاب می‌کند که گلستان در رقم بودجه نویسی نسبت به بقیه استان‌ها ویژه‌تر دیده شود و استاندار می‌تواند با تعامل و ارتباط با وزارتخانه‌های مختلف این امر را محقق کند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار