نماینده ولی فقیه در گلستان:

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: اقتصاد باید از دخالت دولت ها خارج شود و دولت ها باید نقش هدایت گر و راهنما را ایفا نماید.

اقتصاد باید از دخالت دولت ها خارج شود

به گزارش خبرنگار گلستان 24، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار سابق و جدید استان گلستان ضمن قدردانی از تلاش های   دکتر حق شناس و  تبریک به  استاندار جدید اظهار کرد: مشکل زیربنایی استان به همت استاندار جدید مرتفع شود.

وی با تاکید براینکه که خردمندی این است که یک مسئول اصل و فرع را از هم تشخیص دهد، ادامه داد: بیشتر مردم به دنبال مسائل فرعی اند؛ اگر کسی به ریشه های اصول توجه کند بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه مقام معظم رهبری سالهاست عنوانی را که برای سال انتخاب می کنند اقتصادی است، تصریح کرد: معلومه این اصل و ریشه است، به خصوص امسال که یک عنوانی را مطرح کردند تولید و مانع زدایی ها؛ یعنی تولید ریشه و اساس حل همه مشکلات است.

وی با بیان اینکه اقتصاد باید از دخالت دولت ها خارج شود، افزود: دولت ها باید نقش هدایت گر و راهنما را ایفا نماید.

امام جمعه گرگان با تاکید براینکه تولید اصل و اساس رفع مشکل اقتصادی است، اذعان کرد: اقتصاد ما مشکل دارد و شکی نیست. انتظارم از دولت این است که عنایت ویژه به این مسائل داشته باشند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر نگاه به شرق در مقابل نگاه به غرب را توصیه کردند، خاطرنشان شد: ریاست جمهوری و هیئت دولت هم به این مهم توجه دارند که جای خرسندی دارد.

آیت الله نورمفیدی از استاندار جدید خواست تا به تولید در استان توجه کند و یک تیم اقتصادی قوی برای تحقق این مهم و رفع موانع تولید تشکیل دهد.

وی تاکید کرد: آنهایی که اهل تولید هستند و مشکلات دارند باید بنشینند و این مشکلات را حل کنند.

نماینده ولی فقیه درگلستان با تاکید براینکه وحدت یک تاکتیک نیست یک اصل الهی است که رهبری هم اخیرا تاکید و بیان کردند، گفت: تا وحدت نباشد نمی شود، کاری انجام داد، اگر دشمن دنبال این است که جنگ بین شیعه و سنی درست کند و مسلمانان را به جان هم بیاندازند موفق نخواهد شد.

وی با بیان اینکه در اداره نظام از کسانی که توانمند هستند باید استفاده شود، ادامه داد: در گلستان مشکلات اساسی داریم، خلیج گرگان دارد از بین می رود و احساس خطر میکنم جناب وزیر کشور به این مشکل توجه جدی داشته باشید.

امام جمعه گرگان بیان کرد: چرا برای رفع مشکلات زیربنایی استان تعلل و کوتاهی می شود.

وی به موقعیت اقتصادی جزیره آشوراده اشاره کرد و افزود: ٢٠ سال است که دنبالش هستم از این ظرفیت برای توسعه استان استفاده شود، این جزیره می تواند سکوی پرتاب اقتصادی برای گلستان باشد؛ منشأ ای برای رشد اقتصادی باشد

آیت الله نورمفیدی گفت: راه آهن افتتاح شد ولی متاسفانه کریدور شمال و جنوب توسعه نیافت و نشد ما این ظرفیت را از دست دادیم، اینا برای استان توسعه به همراه دارد که باید بیشتر مورد توجه باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار