معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان :

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: گلستان انتخاباتی در سایه سیل، کرونا و تحریم را به لطف خدا و با مشارکت ۶۰ درصدی شهروندان استان برگزار کرد که خوشبختانه جزو ۶ استان برتر در بخش حضور شهروندان در انتحابات بودیم.

جزو ۶ استان برتر در بخش حضور شهروندان در انتخابات بودیم

به گزارش خبرنگار گلستان 24، احسان مکتبی ظهار امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار سابق و جدید استان گلستان با بیان اینکه وظیفه اصلی وزارت کشور حفظ امنیت و برگزاری انتخابات است، اعلام کرد: در زمان انتخابات  شاهد کمترین میزان اعتراض و رفتارهای غیرمدنی با توجه به تحریم و فشارهای همه‌جانبه بودیم که نشان از حسن اجرای امور دارد.

وی افزود: در گلستان ۴ گسل قومی ، آیینی جغرافیایی و سیاسی همیشه در حال فعالیت بوده است، در همین همدلی ها دو انتخابات پر شور در استان برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان اضافه کرد: در حوزه سیاسی با راه‌اندازی خانه احزاب و تلاش مستمر و در حوزه اجتماعی با تاسیس تشکل های مردم نهاد حضور فعال نزدیک به ۵۰ سمن با وجود شرایط کرونایی همراهی با مردم و کادر درمان را شاهد بودیم که سند افتخاری برای نهادهای مدنی بوده و است.

این مسئول گفت: تلاش استاندار و مدیریت استانداری به گونه‌ای بوده در کنار ارتقای کارکنان سقف حضور کارکنان استان به کمتر از ۵ درصد در وزارت کشور رسید.

وی در پایان تاکید کرد: این استان پرگوهر و زرخیز آرامشش را مدیون همه بزرگان قومی شیعه، سنی، ترکمن، فارس، بلوچ، قزاق و همه لاله‌های اجتماعی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار