فرماندار مینودشت:

فرماندار مینودشت در شرق استان گلستان گفت: بیان عملکردها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی طی ۴۳ سال گذشته بهترین پاسخ به این شبهه افکنی‌ها است.

بیان عملکردها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بهترین پاسخ شبهه افکنی‌ها است

به گزارش گلستان 24، محمدتقی قزل‌سفلی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب به خصوص سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: ملت شریف ایران به برکت انقلاب اسلامی به "خود باوری، عزتمندی و استقلال" دست یافت.

وی باتاکید برضرورت برگزاری باشکوه آیین‌های گرامیداشت دهه فجر افزود: این ایام فرصتی برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و شهیدان والامقام است.

فرماندار مینودشت همچنین با اشاره به برخی شبهه افکنی‌های دشمنان و معاندان علیه دستاوردهای انقلاب اسلامی، ادامه داد: بیان عملکردها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی طی ۴۳ سال گذشته بهترین پاسخ به این شبهه افکنی‌ها است.

وی با تاکید برضرورت بیان خدمات ۴۳ ساله نظام توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی برای مردم از جمله نسل جوان گفت: در سایه آگاهی و آشنایی مردم با این خدمات، امید به آینده در آنها تقویت می‌شود.

قزل سفلی اضافه کرد: برنامه‌های پیش بینی شده توسط ستاد دهه فجر مینودشت باید با محوریت امیدآفرینی در مردم و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار