معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: خدمت بی‌واسطه، بی‌منت و صادقانه به مردم راه مقابله با هجمه‌های دشمن برای ناامیدکردن جامعه است.

خدمت بی‌واسطه راه مقابله با هجمه‌های دشمن برای ناامیدکردن جامعه است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سید علی مهاجر ظهر امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد: در راستای امیدآفرینی و جهاد تبیین، هر اقدام ما باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد و رسانه‌ها نیز نقشی راهبردی در این زمینه دارند.

وی افزود: فرصت خدمت کوتاه است و برای رفع مشکلات باید همه پای کار بیایند، نباید افراد را خط‌کشی و تقسیم‌بندی کنیم اتفاقا همین کارها سبب عقب‌افتادگی استان شده است. در این جنگ ترکیبی و شناختی همه ما در یک سنگر هستیم.

مهاجر گفت: رویکرد دولت سیزدهم انجام اقدامات موثر در راستای تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: شعار هفته دولت امسال " دولتِ مردم" بوده و عناوین روزشمار این هفته نیز برگرفته از باورهای دینی و شعارهای دولت است.

مهاجر اظهار کرد: میثاق با ولایت، فسادستیزی و عدالت، تحول و خلاقیت، خانواده و سلامت، اخلاق و معنویت، دانش و پیشرفت و شجاعت و عقلانیت عناوین روزهای هفته دولت امسال است.

وی گفت: ستاد گرامیداشت هفته دولت به ریاست استاندار و در ۴ کارگروه و ۱۷ کمیته و ۱۴ شهرستان تشکیل شده است.

مهاجر بیان کرد: مدیریت استان با رویکر فسادستیزی و برپایه وحدت، انسجام و همدلی و با همکاری همه جریانات سیاسی برنامه‌های تحولی خوبی را در دستور کار دارد.

وی افزود: پروژه‌های هفته دولت در سه سطح با حضور مسئولان ملی، مسئولان استانی ( استاندار و معاونان) و در سطح شهرستانی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گقته مهاجر، حضور مسئولان ملی در شهرستان‌های بندرگز، گرگان، کلاله، آق‌قلا و علی‌آبادکتول برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها پیش‌بینی شده است.

وی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا، سخنرانی فرمانداران در نماز‌های جمعه، تجلیل از کارمندان نمونه و بازنشستگان، گرامیداشت شهدای کارمند و شهیدان رجایی و باهنر نیز در ایام هفته دولت برگزار می‌شود.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار