معاون سیاسی استاندار گلستان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید برضرورت بیان دستاوردها و خدمات نظام و دولت برای اقشار مختلف مردم از سوی مدیران، علما و روحانیون، افراد متنفذ و فعالان رسانه‌ای گفت: جهاد تبیین، نسخه شفابخش و امیدآفرین برای جامعه است.

جهاد تبیین نسخه شفابخش و امیدآفرین جامعه است

به گزارش گلستان 24، سیدعلی مهاجر در جمع فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان مرزی مراوه‌تپه اظهار کرد: دشمنان انقلاب از سال‌های قبل برای سیاه‌نمایی و کمرنگ جلوه‌دادن دستاوردهای نظام به منظور ایجاد یاس و ناامیدی در بین اقشار مختلف جامعه تلاش می‌کنند که مقام معظم رهبری با درایت و دوراندیشی خویش، مساله جهاد تبیین را مطرح کردند.

وی اضافه کرد: در قالب این جهاد باید تمامی دستاوردها و موفقیت‌های نظام و دولت‌ها که برای رسیدن به آن مجاهدت زیادی صورت گرفته و خون‌های زیادی نیز داده شده برای مردم تبیین شود تا دشمنان آنها را تحریف نکند.

مهاجر بابیان اینکه جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب، نسخه شفابخش و امید آفرین برای جامعه است، ادامه داد: منکر کمبودها و مشکلات درجامعه نیستیم اما مقایسه دستاوردهای انقلاب با دوران رژیم طاغوت نشان می‌دهد که در ۴۳ سال گذشته اقدامات خوبی دربخش‌های مختلف انجام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به برخی اقدامات عمرانی و خدماتی نظام و دولت‌ها و نیز بنیاد علوی در شهرستان مرزی مراوه‌تپه طی ۴۳ سال گذشته گفت: برخورداری از نعمت راه، مسکن، آب، برق، گاز، مدرسه، خانه بهداشت و بیمارستان و سایر خدمات اصلا قابل قیاس با رژیم طاغوت نیست.

وی به اقدامات یکسال اخیر دولت سیزدهم در گلستان نیز اشاره کرد و افزود: در جریان سفر ۱۳ اسفند پارسال به این استان اعتبارات بسیار خوبی چه در بخش عمرانی و زیرساخت‌ها و چه تسهیلات برای تولید و اشتغالزایی مصوب کرد که بخش‌هایی از آن در قالب پروژه‌های هفته دولت به ثمر نشست.

مهاجر اضافه کرد: دولت آیت الله رییسی، مردمی و انقلابی است و بدون اینکه گنجی پیدا کرده باشد، رییس جمهور، وزیران، استانداران و فرمانداران آن با روحیه انقلابی و جهادی شبانه‌روز برای رفع مشکلات مردم بویژه مناطق محروم و دورافتاده زحمت می‌کشد.

وی به معضل قطع مکرر برق و آب در تابستان سال قبل در کشور و گلستان اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های انجام شده توسط دولت و وزارت نیرو، امسال کمترین قطعی برق و آب را داشتیم که قابل تقدیر است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار