سرپرست فرمانداری شهرستان گنبدکاووس گفت: خبرنگاران و رسانه‌ها نگاه مطالبه‌گری و بیان واقعیت‌ها را داشته و با درک ظرفیت‌ها و بضاعت‌ها و وضعیت جامعه مطالب را عنوان کنند.

خبرنگاران نگاه مطالبه‌گری و بیان واقعیت‌ها را داشته باشند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس، مهدی دهرویه عصر امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان با موضوع دهه فجر اظهار کرد: با نگاه گذرا در این ۴۳ سال متوجه می شویم که مردم با پیروی از امام و رهبر خود و امام خمینی (ره) با اعتماد و اراده قوی حکومت ۲۵۰۰ ساله رژیم پهلوی را سرنگون کرده و انقلاب اسلامی را تشکیل دادند.

وی تصریح کرد: دشمنان با وجود اینکه انقلاب ما نونهال و نوپا بود جنگ تحمیلی را‌به راه انداخته و در نظر داشتند از این مسیر این انقلاب را سرکوب کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: از آنجایی که شاکله انقلاب اسلامی برپایه ولایتمداری بوده و همه احزاب، گروه‌ها و اقوام و مذاهب گوناگون زیر پرچم ولایت ایستادگی و مقاومت کردند، دشمن تا به امروز نتوانسته به اهداف خود برسد.

وی با اشاره به انقلاب‌های دیگر در جهان ادامه داد: اگر به کشورهای دیگر مانند عراق، سوریه،افغانستان و دیگر کشورهای عربی نگاه کنیم متوجه می‌شویم که این کشورها بدون داشتن ولی امر و رهبر یگانه و آشنا به همه امور جهان سال‌هاست که برای استقلال خود تلاش کرده و می‌جنگند.

دهرویه گفت: اراده ملت ایران بود تا دولت سیزدهم با هدف دولت مردمی و الهی روی کار آمده بر مبنا ولایتمداری و با روحیه جهادی و انقلابی بتواند مشکلات مردم را برطرف کرده و خدمات خوبی را ارائه دهد.

وی برای اجرای سیاست‌های دولت همراهی رسانه‌های را نیاز داریم،‌ بیان کرد: هدف ما این است که در کنار همه احزاب، گروه ها و جریان‌ها به ویژه رسانه‌ها که نقش بسزایی دارند بتوانیم راهبرد و سیاست دولت را اجرا کرده و در این مسیر رسانه‌ها در رساندن صدای مردم به ما و صدای ما به مردم ما را  کمک و یاری کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: رسانه‌ها مطالبه‌گر بوده و واقعیت‌ها را بیان کنند و با توجه به درک وضعیت جامعه، بضاعت، مشکلات، ظرفیت‌ها و غیره اگر کوتاهی در ارائه خدمت و توسعه شهرستان انجام شد آن را بیان و انتقاد کنند.

وی در مورد پروژه‌ها و برنامه‌های دهه فجر گفت: در دهه فجر امسال یک‌هزار و ۱۲۷ پروژه با اعتبار یک‌هزار و ۲۰۰ و ۲ میلیارد تومان کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود که در این راستا ۲ هزار و ۳۵۸ نفر اشتغالزایی خواهند شد.

دهرویه خاطرنشان کرد: همچنین در این ایام یک‌هزار و ۴۷۱ برنامه تدارک دیده شده که از این تعداد ۱۸۱ برنامه شاخص بوده و مطابق مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

* جهاد تبیین محور برنامه‌های ما در دهه فجر است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس در این نشست گفت: محور برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و هنری ما در ایام دهه فجر جهاد تبیین است.

حجت‌الاسلام سید خلیل صفی‌الحسینی اظهار کرد: تلاش داریم در این برنامه‌ها امیدآفرینی و نشاط اجتماعی را به مردم ترزیق کنیم و با توجه به شیوع بیماری کرونا با نوع جدید آن، برگزاری برنامه ها طبق مصوبات ستاد پیشگیری از این بیماری در استان و شهرستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: نگاه ما در برنامه‌های دهه فجر طبق فرامین رهبر معظم انقلاب با شعار محوری جشن ملی ۱۴۰۰ خواهد بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار