مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با یادآوری توطئه همیشگی استکبار جهانی علیه ملت ایران در ۴۳ سال گذشته گفت: علت اصلی طراحی این توطئه‌ها، سیلی خوردن دشمنان از ملت ایران است.

توطئه‌چینی همیشگی استکبار، ناشی از ایستادگی ملت ایران است

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام روح‌الله سلیمانی فرد روز جمعه‌ در جمع مردم شیعه و اهل سنت گنبدکاووس که در راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شرکت کرده بودند، افزود: دشمنان با توطئه‌های خود قصد دارند بذر ناامیدی را بین مردم به خصوص نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی بکارند.

وی با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز اضافه کرد: این حضور پرشور و آگاهانه مردم بویژه جوانان و دانش آموزان با بصیرت و انقلابی ثابت کرد که دشمنان باید این آرزوی خود را به گور ببرند.

حجت الاسلام سلیمانی فرد ادامه داد: استکبار جهانی و دشمنان این مرز و بوم بدانند که مردم انقلابی ما از اقوام و مذاهب اسلامی، جوانان با غیرت و بصیر و دانش آموزان آگاه به همراه مدیران خدوم خود با وجود مشکلات و کمبودها در دفاع از آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری و شهیدان ثابت قدم هستند.

مدیرکل اوقات و امور خیریه گلستان ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی هرجا که ملت ایران از اقوام و مذاهب اسلامی برای سربلندی و پیشرفت کشورشان متحد شدند، شروع به توطئه و سنگ اندازی در مسیر با عزت انقلاب کردند.

وی افزود: از ۱۰۰ سال گذشته استکبار جهانی و استعمار پیر انگلیس هر بار که خواستند بخشی از این سرزمین را جدا کردند اما در ۴۳ سال قبل بویژه در دوران ۸ سال دفاع مقدس که هر روز آن یوم الله بود، نتوانستند حتی یک وجب از خاک ما را جدا کنند.

حجت‌الاسلام سلیمانی فرد اضافه کرد: به همین خاطر و دیدن سایر موفقیت ها و دستاوردهای ایران اسلامی در بخش‌های گوناگون، دشمنان انقلاب و این ملت سرافراز را عصبانی کرده است.

وی بابیان اینکه در ۴۳ سال گذشته و برای موفقیت و عزت ایران اسلامی خون های زیادی از جوانان این مرز و بوم پای درخت انقلاب ریخته شده است، بیان داشت: مدیون خون شهیدان هستیم و باید از انقلاب خود در برابر توطئه های دشمنان دفاع کنیم.

حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد گفت: امروز ایران اسلامی به برکت داشتن رهبری آگاه و بصیر که در صف اول مقابله با استکبار ایستاده و منویات ایشان سراسر امید و رشد و پیشرفت بوده و مطالبه گر حقوق ملت است، بر قله عزت و افتخار قرار دارد.

مدیرکل اوقات و امور خیریه گلستان همچنین گفت: شعار زن زندکی و آزادی، شعار دشمنان است و آنها به بهانه این شعار به دنبال آسیب زدن به اسلام و روحانیت هستند.

سلیمانی فرد افزود: رعایت حجاب نص سریع قرآن است و اقشار مختلف ملت ایران (شعیه و سنی و اقوام ساکن در ایران ) باید از اصول و مبانی اسلام در برابر توطئه های دشمنان دفاع کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار