دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی دربدو ورود به گلستان گفت: ما آمده‌ایم تا همبستگی خود را با همه علمای اسلامی شیعه و سنی اعلام کنیم و بگوییم که برای اجرای آرمان‌های بزرگ انقلاب در گام دوم انقلاب آماده هستیم.

 دبیرکل مجمع تقریب مذاهب در گلستان: برای اجرای آرمان‌های انقلاب در گام دوم آماده‌ایم

به گزارش گلستان24؛ حجت‌الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع تقریب مذاهب صبح امروز با استقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، آخوند عبدالرزاق رهبر امام جمعه اهل سنت آق‌قلا و سایر مسوولان استانی برای شرکت در دومین اجلاس منطقه ای وحدت اسلامی شمال کشور از طریق فرودگاه بین‌المللی گرگان وارد گلستان شد.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در بدو ورود به گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد دومین اجلاس بین‌المللی وحدت اسلامی شمال کشور و برگزاری همایش سراسری تقریب مذاهب اسلامی و تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب در گرگان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام حمید شهریاری تاکید کرد: دیدار با علما و بزرگان تشییع و تسنن که همواره مبلغ و موثر در عرصه وحدت اسلامی بوده‌اند از دیگر برنامه‌های این سفر است.

وی اضافه کرد: در این کنگره و اجلاسیه مهمانانی از سراسر کشور بخصوص علما و روحانیون اهل تشییع و تسنن و بخصوص مفتیان و بزرگانی از کشورهای همجوار از جمله کشور قزاقستان، قرقیزستان، روسیه و ... حضور خواهند داشت.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: ما آمده‌ایم تا همبستگی خود را با همه علمای اسلامی شیعه و سنی اعلام کنیم و بگوییم که برای اجرای آرمان‌های بزرگ انقلاب در گام دوم انقلاب آماده هستیم.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: علاوه بر این باید بر چله دوم انقلاب تاکید شود چون با وجود آنکه در کشور دارای اقوام و مذاهب مختلف هستیم اما همواره در ایران وحدت خودمان را به رخ دشمنان کشیده‌ایم و با وجود دسیسه‌های مختلف دشمنان موفق شدیم که تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

گفتنی است، این اجلاس ۲۵ و ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار می‌شود.

همایش علمی این کنفرانس ساعت ۱۴ سه شنبه ۲۵ بهمن و آئین افتتاحیه رسمی کنفرانس ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۶ بهمن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار