معاون سپاه محمد رسول الله(ص):

معاون سیاسی محمد رسول الله (ص) تهران گفت: جنگ ترکیبی قدمت تاریخی دارد، در جنگ‌هایی که در طول تاریخ رخ داده از ابزار تفرقه انگیزی و غبار آلود کردن فضا برای عدم تشخیص حق و باطل استفاده می‌کردند.

جنگ ترکیبی قدمت تاریخی دارد/کشور ما داعیه دار وحدت و صلح است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، محمد یزدانی عصر امروز در نشست جهاد تبیین در حسینیه ثارالله گرگان اظهار کرد:در قرن ۲۱، جنگ ترکیبی ابعاد گسترده‌تری پیدا می‌کند و ابزار الکترونیک و مدرن هم پای کار می‌آید؛ ابزار جنگ ترکیبی آن قدر بر نظام ادراکی جوان تأثیر می‌گذارد که به جای اینکه دست حافظ امنیت خود را بفشارد و قدردان او باشد نارنجک دستی به سمت او پرتاب می‌کند و بسیجی آتش می‌زند.

وی افزود: قطعاً اگر مقاومت نیروهای مقاومت نبود، ما امروز باید مانند دیگر کشورها در شهرهای خودمان با جبهه استکبار روبرو می‌شدیم.

معاون سیاسی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران افزود: کشوری مانند آمریکا به بهانه ۱۱ سپتامبر ۲۰ سال در افغانستان چپاول کرد و آخر هم کشور را به طالبان تحویل داد اما کشور ما داعیه دار وحدت و صلح است.

وی گفت: اگر در مناطق اهل تسنن هم بعضی اوقات فتنه‌هایی انجام می‌شود به واسطه فتنه انگیزی آل سعود است.

یزدانی گفت: روابط ایران اسلامی با نیروهای مقاومت در منطقه، از نوع پول پاشی و روابط تهدیدی نیست، ایران اسلامی برای تمامی هم پیمان‌های خود استقلال سیاسی قائل است.

معاون سیاسی محمد رسول الله (ص) تهران گفت: وقتی ذهن و فکر جوان با شبکه‌های معاند و حرف‌های آنها شکل بگیرد به جای اینکه به فکر ساختن کشور باشد برای آشوب در کشور انگیزه پیدا می کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار