رضا جامی، درمصاحبه با گلستان24؛

من هم با بازگشایی سفارت انگلیس موافق نبوده و نیستم. زیرا فتنه های مختلفی را از سوی آن ها دیده ایم. ظلم ها و تجاوزاتی که این کشور به مردم و خاک کشور مان کرده است قابل فراموشی نیست.

با بازگشایی سفارت انگلیس موافق نبوده و نیستم/درایت مقام معظم رهبری توطئه دشمنان را خنثی می کند

رضا جامی، خبرنگار وبسایت اترک، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، معتقد است با توجه به این که کشور ما از رهبری با درایت مقام معظم رهبری برخوردار است ، اگر دشمن برنامه ای برای نفوذ فرهنگی و اقتصادی در کشور  داشته باشد که مسلما هم دارد، موفق نخواهد بود.

وی با بیان این که این مملکت ، مملکت امام زمان (عج ) است، می گوید: هنوز رزمندگان دفاع مقدس و بچه های حزب الله زده اند. مردم ما پشتیبان ولایت فقیه هستند و با دفاع و پشتیبانی از رهبری ، اجازه نفوذ به دشمن را نخواهند داد.

جامی تاکید می کند کمپین هایی که در فضای مجازی و مکان های مختلف دیدیم، نشانه این دفاع و پشتیبانی مردم از ولایت فقیه است.

خبرنگار وبسایت اترک می گوید: من هم با بازگشایی سفارت انگلیس موافق نبوده و نیستم. زیرا فتنه های مختلفی را از سوی آن ها دیده ایم. ما در فتنه 88 حضور برنامه ریزی شده این سفارت را دیدیم. حضور  مخربانه بی بی سی را در همین فتنه در کشور شاهد بودیم. ظلم ها و تجاوزاتی که این کشور به مردم و خاک کشور مان کرده است قابل فراموشی نیست.

رضا جامی با بازگشایی سفارت انگلیس موافق نبوده و نیستم/درایت مقام معظم رهبری توطئه دشمنان را خنثی می کند

 وی ادامه می دهد: خیلی جالب است که همزمان با بازگشایی سفارت انگلیس، موضوع دخالت انگلیس و پرتقال را در بحث دلاوران تنگستان می بینیم. همچنین در همین حین بنگاه خبرپراکنی بی بی سی وارد کشور شد و آن مصاحبه های خاص را انجام داد. به نظر من این موضوعات برنامه ریزی شده است  برای آن که به اهداف خود برسند.

رضا جامی با اشاره به این که رهبری مقام معظم رهبری، توطئه های دشمنان را همواره خنثی کرده است، می گوید: مردم بصیر ما نیز همواره حماسه هایی مثل حماسه 9 دی را آفریدند. اگر دشمن بخواهد کار شکنی کند، حتما حضور مردم را شاهد خواهیم بود. این بازگشایی فرصت دوباره ای است که به روباه پیر داده ایم. این همان نرمش قهرمانانه مقام معظم رهبری است.

ارسال نظر

آخرین اخبار