حاشیه های ناتمام پارلمان محلی ؛

طبق گمانه زنی ها بنظر می رسد اکثریت منتقدین و مخالفین شهردار گرگان در شورای شهر به این نتیجه رسیدند که ریاست سال سوم شورای شهر گرگان را به زهرا نورا بسپارند.

احتمال ریاست یک زن برای اولین بار در شورای شهر گرگان

 به گزارش گلستان 24، انتخابات هئیت رئیسه سال سوم شورای شهر گرگان همانطور که قبلا هم اطلاع رسانی شد ، به دلیل نیامدن برخی از اعضای شورا و به حد نصاب نرسیدن اعضا برگزار  نشد .

گفته می شود جلسه در ساعت 1 و 25 دقیقه به دلیل نیامدن اعضا کنسل شد در حالی که دو دقیقه بعد مهندس سید محمد قدس مفیدی خود را رسانده بود اما با نیامدن فدوی و گرزین مقرر شد تا انتخاب هیئت رئیسه سال سوم شورای شهر گرگان به زمان دیگری موکول شود.

 شورای شهر گرگان

از طرفی در میان گزینه های ریاست شورا نامهایی چون ناصر گرزین ، علیرضا پزشکپور ، مهران فدوی ، ابراهیم جرجانی و زهرا نورا به چشم می خورد و با توجه به سازمان داخلی شورای شهر گرگان شامل 4 گرگانی مخالف شهردار، 5 نفر منتقدین شهردار و 4 نفر موافقین شهردار  بنظر می رسید کسی که رای می آورد از اردوگاه مخالفین و منتقدین شهردار باشد .

اما گویا از شب گذشته تا امروز اتفاقات دیگری افتاده و گروه منتقدین و مخالفین حسین صادقلو شهردار گرگان بر روی زهرا نورا عضو باسابقه شورا به توافق رسیدند و از آن طرف نیز ناصر گرزین قرار دارد .

زهرا نورا عضو چند دوره ای شورای شهر گرگان که سابقه عضویت چند دوره شورا و البته شورای عالی استانها را دارد و به نظر می رسد به دلیل روابط خوب با شورای عالی کشور این پتانسیل را دارد که بتواند بر کرسی ریاست بنشیند .

اما یک مشکل جدی سر راه زهرا نورا وجود دارد و آن هم اینست که وی برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه شهرستانهای رامیان و آزادشهر کاندیدای احتمالی است و  اگر بخواهد اینجا هم ریاست شورا را بر عهده بگیرد بخش اعظمی از فعالیتهای شورا روی زمین می ماند.

از آن طرف وی با توجه به خواست مردم منطقه و هوادارانش در آزادشهر مجبور است که برای سخنرانی و سرکشی به آن شهرها سفر کند و طبعا باید وقتی برای سخنرانی ها و بازدیدهایش بگذارد و این کار باعث خواهد شد تا برای شورای شهر گرگان کمتر وقت بگذارد .

اما گویا خود نورا معتقد است که می تواند وقت بیشتری را بگذارد و هر دو جا را هدایت و راهبری کند ، اما باید منتظر ماند و دید که آیا احتمالا در روز شنبه و یا یکشنبه هفته آ ینده اعضای شورای شهر گرگان برای اولین بار به ریاست یک زن در شورای شهر مرکز استان اعتماد خواهند کرد یا خیر .

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار