به دلیل به حد نصاب نرسیدن جلسه؛

جلسه فوق العاده انتخابات هیات رئیسه شورای شهر گرگان به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضاء، برگزار نشد.

جلسه انتخابات هیات رئیسه شورای شهر گرگان برگزار نشد ! + جزئیات

 به گزارش گلستان 24، جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهرگرگان که با دستور کار انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر گرگان قرار بود امروز برگزار شود به دلیل حد نصاب نرسیدن تعداد اعضاء ، برگزار نشد.

 هیات رئیسه شورای شهر گرگان

جلسه غیرعلنی شورای شهرگرگان قرار بود امروز ساعت 13 در صحن ساختمان این شورا برگزار شود اما به دلیل اینکه اکثریت اعضاء  شورا در جلسه حضور نداشتند و جلسه به حد نصاب نرسیدن ، جلسه لغو و به روز دیگری موکول شد.

شنیده ها حاکی از آن است که قرار شده این جلسه فردا ساعت 12 برگزار شود.

در این جلسه حسین ربیعی ، علی کلاتی، اسدالله کبیر، صفرعلی پائین محلی ، علی اصغر یوسفی ، علیرضا پزشکپور و زهرا نورا و محمد ابراهیم جرجانی در صحن شورا حضور داشتند ، در ساعت 13.25 دقیقه جلسه شورا به دلیل اینکه به اکثریت نرسید لغو شد و در ادامه سید محمد قدس مفیدی با تاخیر در ساعت 13.27 وارد جلسه شد.

گفتنی است ؛ ناصرگرزین و مهران فدوی دو عضو شورای شهر گرگان در این جلسه غیبت داشتند ،  فائزه عبداللهی به دلیل حضور در سفر معنوی حج  و محمدرضا سبطی به دلیل تعلیق از سمتش هم از قبل مشخص بود که در این جلسه حضور نخواهند داشت.

صفرعلی پائین محلی نائب رئیس شورای اسلامی شهرگرگان در این خصوص گفت : ساعت شروع جلسه امروز که ساعت 13 اعلام شده بود با ساعت نماز تداخل داشت و تعدادی از اعضای شورا نیز به دلیل نماز خواندن نتوانستند در جلسه به موقع حضور پیدا نمایند .

وی ادامه داد: رئیس شورا خیلی زود جلسه شورای شهر را ختم کرد و جا داشت زمان بیشتری را منتظر اعضا برای برگزاری جلسه در صحن می ماندند چون در جلسه انتخاب هیئت رئیسه سال گذشته این جلسه 2 ساعت تاخیر داشت ولی اعضا در جلسه ماندند تا جلسه برگزار شود.

نائب رئیس شورای شهرگرگان در ادامه اذعان داشت: برخی از اعضا به این تعطیلی زود هنگام اعتراض داشتند ولی با این وجود جلسه با ختم صلواتی پایان یافت.

شنیده ها حاکی از این است که احتمالا جلسه فردا نیز به دلیل غیبت برخی از اعضاء که نمی توانند در جلسه حضور داشته باشند برگزار نخواهد شد و در صورت اینکه تکلیف هیئت رئیسه در این جلسه که از قبل رای گیری شده است مشخص نشود ، طبق قانون ریاست برگزاری جلسه انتخاب هیئت رئیسه برعهده رئیس سنی شورا خواهد بود و او وظیفه برگزاری جلسه انتخاب هیئت رئیسه را برعهده خواهد داشت.

انتهای پیام/گلستان ما

 

ارسال نظر

آخرین اخبار