حجت الاسلام و المسلمین حجت طالبی:

ما یک کشور مسلمان هستیم و یکی از ویژگی های یک مومن، زرنگی و زیرکی است.مسئولین باید با دقت و هوشیای قدم بردارند تا مبادا به تعبیر مقام معظم رهبری وارد بازی دشمن شویم.

مسئولین هوشیار باشند/ مبادا وارد بازی دشمن شویم

حجت الاسلام و المسلمین حجت طالبی، فعال فرهنگی حوزه منتظریه، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، می گوید: همانطور که در متن سخنان مقام معظم رهبری هم اشاره شد، ما باید مثل همیشه هوشیار باشیم. ما یک کشور مسلمان هستیم و یکی از ویژگی های یک مومن، زرنگی و زیرکی است. ایشان هم دقیقا به همین نکته اشاره فرمودند. مبادا وارد بازی غربی ها شویم. کسانی که از قبل از انقلاب منتظر بودند تا جلوی وقوع انقلاب را بگیرند و برای نابودی آن هر کار که می توانستند انجام دادند.

مسئولین هوشیار باشند/ مبادا وارد بازی دشمن شویم

طالبی در ادامه می گوید: آن ها امروز هم این تلاش را انجام می دهند. وی تاکید می کند که مسئولین ما، خصوصا کسانی که مسائل این مذاکرات را دنبال می کنند و کسانی که دستی بر آتش دارند، باید بیش از گذشته به دنبال این باشند که حقوق مسلم ملت ایران را بدست بیاورند.

فعال فرهنگی حوزه منتظریه می گوید: اگر هم سفارتی بازگشایی می شود و مذاکره ای انجام می شود، مسئولین باید با دقت و هوشیای قدم بردارند تا مبادا به تعبیر مقام معظم رهبری وارد بازی دشمن شویم. مبادا بگذاریم حقوق مردم ضایع شود. به نظر من این را می طلبد که زیرکانه تر در این زمینه عمل شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار