جناب حقی ! شنیدم که درهفته آینده برای اجرای عدالت ،قصد ورود به منطقه حریم ممنوعه (زیارت ) را دارید! تا اجرای عدالت کنید ! که در صورت عملی شدن، شما را تهديدهای بيشمار است.يكي اينكه اگر در برابر خواستهاي با ربط و بي ربط برخي ها تمكين نكنند، بر زمين افكنده مي شوند و با كارت زرد و قرمز مواجه مي شوند.گاهي هم ممكن است با پرونده سازي هاي روبرو شوید که شما را نابود کنند!

لباس همت بر قامت این سردار گلستان!!

آقای حقی ! این فقط بخشی از هزینه اجرای عدالت در مبارزه با زمین خواران حریم ممنوعه این هست که بايد قيد خيلي چيزها دیگر از جمله  پست و مقام  و منبر ،حتی لباس اسلام ،لباس عدالت را که برتن دارید  را بزنید!!

به گزارش گلستان 24، آقای حقی ! این فقط بخشی دیگراز هزینه اجرای عدالت هست !ا گر بخواهيد با  زمین خواری منطقه ممنوعه مبارزه كنيد باید  قید دوست ،بستگان ،همکاران و ...را بزنيد. همه فدای عدالت !! گرچه غالبا مبارزه با زمین خواری آنهم در منطقه ای  حریم ممنوعه ایی  همچون زیارت دافعه دارد.خيلي زود شما راتهي دست مي كند و ديگران را از شما دور مي كند. اگر بخواهيد پرچم مبارزه با زمین خواری در منطقه حریم ممنوعه  را بلند كنيد و حقيقتا بدان مومن باشيد،  در جريان و حلقه اي كه بدان انتساب داريد، مطرود مي شويد،مطرود !!!

آقای حقی ! اگر همه این مصیبت ها را بخاطر اجرای عدالت ، بجان بخرید ، در انتخاب ميان شما وزمین خواران ، عموم مردم، زمین خواران و رانت خواران را ترجيح مي دهند چون مي شود به آنها دخيل بست. بعلاوه در ميانه سفره معاويه و آهن گداخته علي، بايد انتظار داشته باشيد علي تنها بماند!/عدالت خواهان گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار