نیروهای ارتش سوریه و حزب‌الله لبنان در دو عملیات جداگانه موفق شدند پس از درگیری با عناصر تروریستی «جبهه النصره» در ریف شمالی استان «حماه» بیش از ۷۵ تروریست را کشته و تعدادی را زخمی کنند.

 عملیات‌ موفق ارتش سوریه و حزب‌الله در «حماة» و مرگ ۷۵ تروریست+عکس

به گزارش گلستان24، گروهی از نیروهای ویژه حزب الله لبنان در  اطراف روستای «سکیک» واقع در ریف شمالی استان حماه با شناسایی پناهگاه تروریست‌های جبهه النصره موفق شدند با هجوم به مقر آنان بیش از 75 تن از تروریست‌ها را از پای درآورند.

 

به گزارش فارس، نیروهای مقاومت همچنین در این عملیات توانستند تعدادی خودروی مجهز به دوشکا و موشک ضد زره تاو آمریکایی را منهدم کنند.

نیروهای ارتش سوریه به کمک نیروهای حزب الله طی چند روز گذشته موفق شدند بعد از حملات سنگین جنگنده‌های روس به مواضع تروریست‌ها بر مناطق شمالی استان حماه، تعدادی شهرک و روستا را پاکسازی کنند .

از سوی دیگر، ده‌ها تن از عناصر تروریستی جبهه النصره قصد داشتند به مواضع نیروهای سوری در مناطق تازه آزاد شده منطقه «سهل الغاب» حمله کنند که نیروهای اطلاعات حزب الله بعد از آگاهی از این مسئله، عملیات رصد حرکت تروریست‌ها را آغاز کرده و در مسیرآنان مین کار گذاشتند.

به گزارش فارس، با ورود تروریست‌ها به منطقه مورد نظر و انفجار مین ها، نیروهای حزب الله از همه طرف به تروریست‌ها حمله کردند.

بنا بر این گزارش، در این عملیات که فقط چند ساعت طول کشید، نیروهای مقاومت موفق شدند 28 تانک و خودروی پیکاپ را منهدم کنند و ده‌ها تن از تروریست‌ها را از پای در آورند.

شماری از عناصر تروریستی پس از این حمله غافلگیر کننده پا به فرار گذاشتند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار