اسفنانی

اسفنانی گفت: رخدادهای اطراف مرزهای کشورمان گاهی به اندازه ای پیچیده و مشوش است که اگر تحلیل درست نداشته باشیم و منویات مقام معظم رهبری را عملیاتی نکنیم، وحدت ملی و تمامیت ارضی کشور مورد تهدید قرار می گیرد.

مسئولان باید از نفوذ دشمن در ساختارهای کشور جلوگیری کنند

به گزارش گلستان24؛ محمدعلی اسفنانی، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به لزوم شناخت نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی گفت: یکی از مباحث مهم در این رابطه درک واقعیتهای جهانی و واقعیتهای موجود در منطقه است.

نفوذ دشمن

 وی افزود: اگر بخواهیم همه اهداف و آرمان های امام و انقلاب اسلامی اجرایی شود، باید درک درستی از شراط روز داشته باشیم و منفعل عمل نکنیم.

اسفنانی اظهار کرد: تحولات اطراف کشورمان به گونه ای است که اگر قدرت تحلیل درست از این تحولات نداشته باشیم، نه تنها منفعتی برای کشور به دست نمی آید، بلکه این تحولات خود موجب تهدید می شود و کشور را در ابعاد مختلف آسیب پذیر خواهد کرد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: رخدادهای اطراف مرزهای کشورمان گاهی به اندازه ای پیچیده و مشوش است که اگر تحلیل درست نداشته باشیم و منویات مقام معظم رهبری را عملیاتی نکنیم، وحدت ملی و تمامیت ارضی کشور مورد تهدید قرار می گیرد.

نماینده مردم فریدون شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم شناخت مسئولان از تحولات منطقه و جهان گفت: حداقل هنر مسئولان باید این باشد  که وضعیت کشور، منطقه و جهان و مخصوصا ابعاد نفوذ دشمنان در ساختارهای کشور را به خوبی و به موقع رصد کرده  برای رفع خطرات چاره اندیشی کنند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: استراتژی های غرب و خصوصا آمریکا در رابطه با جهان اسلام و جمهوری اسلامی مبتنی بر ایجاد اختلاف و تضعیف باورهای دینی است، لذا مراقبت از کشور در برابر توطئه ها و نفوذ دشمن یک امر واجب است.

سراج 24

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار