محمود خطیر، درباره 13 آبان سال 58:

این یک شکست بزرگ و مفتضحانه برای آمریکا بود. حتی او برای آزادی گروگان هایش با حادثه طبس روبرو شد و کودتای نوژه یا کودتای نقاب در پایگاه هوایی شهید نوژه در همدان را طراحی کرد. اما در شن ها زمین گیر شد. امام (ره) فرمود این شن ها مامور خدا بودند.

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران، شکست مفتضحانه برای آمریکا

محمود خطیر، فعال فرهنگی و مسئول انجمن راویان شهرستان گرگان، در مصاحبه با گلستان 24،  گفت: امام خمینی (ره) درباره تسخیر لانه جاسوسی آمریکا فرمودند، انقلابی بزرگتر از انقلاب اول اتفاق افتاد. این یک اتفاق بسیار مهم بود. تسخیر لانه جاسوسی و بیرون کردن مستشاران آمریکایی و جاسوسان که ریزترین موضوعات کشور را، از موضوعات جنگ تا مسائل داخلی کشور را به صورت مستقیم برای آمریکا مخابره می کردند.

وی با اشاره به این که گروهی از دانش جویان پیرو خط امام (ره) این مرکز را به تصرف خود در آوردند، ادامه داد: این یک شکست بزرگ و مفتضحانه برای آمریکا بود. حتی او برای آزادی گروگان هایش با حادثه طبس روبرو شد و کودتای نوژه یا کودتای نقاب در پایگاه هوایی شهید نوژه در همدان را طراحی کرد. اما در شن ها زمین گیر شد. امام (ره) فرمود این شن ها مامور خدا بودند.

 

مخمود خطیر تسخیر لانه جاسوسی

 

محمود خطیر با بیان این که دست آورد انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی نقطه عطفی برای نظام ماست، گفت: این موضوعی است که همه آن هایی که از زور و زر و تزویر استفاده می کنند تا به جهان اسلام فشار بیاورند و سیاست های کشورهای اسلامی را که از انقلاب اسلامی نشأت گرفته اند را نمی پذیرند، باید قبول کنند.

مسئول انجمن راویان شهرستان گرگان درباره حال و هوای این شهرستان بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا گفت: آن روز ها مردم گرگان هم بسیار خوشحال بودند. این یک حادثه بزرگ بود که به دست جوانان انقلابی رقم خورده بود. مسئولین کشور ما باید قدر این مردم را بدانند. مردمی که امام (ره) فرمود حتی در زمان پیامبر (ص) هم نبودند. هر مسئولی در هر مسئولیتی که است، باید در خدمت به مردم و مستضعفین تلاش کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار