پیش از این مقام معظم رهبری فتنه را خط قرمز نظام معرفی و بر ضرورت اعلام رسمی بیزاری و برائت از سران فتنه از سوی وزرا و دولتمردان به عنوان شرط اولیه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید فرمودند.

هدف‌اصلاح‌طلبان‌از بازی‌باتصویر وزیر اطلاعات‌بایکی‌ازسران‌فتنه‌چیست؟
به گزارش گلستان24، خط نفوذ و فتنه، شیوه آلوده‌سازی مسئولان را در دستور کار قرار داده است.

روزنامه رسالت در این زمینه نوشت: با تأیید مشروط برجام از سوی نظام پیگیری خط نفوذ وارد فاز جدید شده و عوامل نفوذی و همسو با غرب برای هموار کردن مسیر نفوذ در حال برنامه‌ریزی هستند. در این میان پروژه «آلوده‌سازی مسئولان» از اهمیت بیشتری برخوردار شده است.

تصویر وزیر اطلاعات‌

پیش از این مقام معظم رهبری فتنه را خط قرمز نظام معرفی و بر ضرورت اعلام رسمی بیزاری و برائت از سران فتنه از سوی وزرا و دولتمردان به عنوان شرط اولیه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید فرمودند.

پس از تعیین فتنه به عنوان خط قرمز نظام، عوامل نفوذی فتنه با هدف خارج نمودن سران فتنه از انزوای سیاسی و بازگرداندن آنان به عرصه حاکمیت، پروژه‌های متعددی را در دستور کار خود قرار دادند. یکی از این فتنه‌ها که از همان آغاز به کار دولت یازدهم در سال ۹۲ با جدیت تمام توسط دلالان و واسطه‌های سران فتنه دنبال شده است، پروژه «آلوده‌سازی مسئولان» است.

نویسنده می‌افزاید: حامیان فتنه هر از چند گاه، به بهانه‌ای یکی از مسئولین دولتی را وارد تور خود کرده و با نشاندن وی در کنار یکی از سران فتنه و گرفتن عکس تبلیغاتی و سپس انتشار آن عکس در فضای عمومی جامعه، از یکسو برای قبح‌شکنی از خیانت‌های بی‌شمار سران فتنه و از سوی دیگر در راستای آلوده سازی به افکار عمومی چنین القا می‌کنند که مقامات دولتی و دولتمردان از طرفداران فتنه بوده و از حمایت علنی از آنان ابایی ندارند؛ فتنه‌گران به صحنه سیاست بازگشته و به هیچ عنوان از گذشته خود نادم و پشیمان نیستند؛ نظام درباره فتنه‌گران کوتاه آمده است و...

یکی از این ترفندها که با انتشار عکسی از وزیر اطلاعات در کنار یکی از سران فتنه، در فضای عمومی جامعه منتشر شده، به تلاش غلامحسین کرباسچی مربوط می‌شود. کرباسچی در این مجلس با اقدامی از پیش طراحی شده، تصویری از وزیر اطلاعات را کنار یکی از سران فتنه و کرباسچی، موسوی بجنوردی و مجید انصاری را تهیه و منتشر می‌کند. این کار در حقیقت برای آلوده‌سازی و قبح‌زدایی از خیانت سران فتنه است.

هم اینک با توجه به اینکه وزارت اطلاعات، به عنوان یکی از مراکز کلیدی و اصلی شناسایی و مقابله با خط نفوذ و فتنه‌گری باید ایفای نقش نماید و جریان فتنه رسماً از سوی شیطان بزرگ و رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی و انگلستان مورد تأیید همه‌جانبه قرار گرفته، انفعال دستگاه اطلاعاتی نظام در برابر خط نفوذ و بدتر از آن آلوده شدن به محافل اصحاب فتنه و عدم تبیین موضوع و مرزبندی دستگاه اطلاعاتی نظام با فتنه‌گران و به ویژه سران فتنه، محل تأمل جدی بوده و موجب خشم و اعتراض نیروهای مؤمن و حزب‌اللهی نسبت به بی‌تفاوتی، بی‌برنامگی و عملکرد انفعالی این وزارتخانه شده است.

به عبارت دیگر انتظار کاملاً بجا، قانونی و انقلابی مردم، این است که در وهله نخست، بی‌دقتی و سهل‌انگاری و حضور یک مقام عالی‌رتبه اطلاعاتی نظام و افتادن در دام از پیش طراحی شده فتنه‌جویان و کسانی که در حال پهن کردن فرش قرمز پیش پای کدخدا هستند غیرقابل اغماض بوده و در وهله ثانی، انتظار این است که وزیر محترم اطلاعات و دستگاه تحت مدیریت وی در خط مقدم شناسایی و مقابله با خط نفوذ و برخورد با نقش‌آفرینان فتنه‌گر ایفای نقش نماید./کیهان

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار