اعلام حضور ۱۵ ترکمن

تنور انتخابات مجلس دهم در کلاله پرحرارت است و فعالیت های کاندیداهای احتمالی مجلس به روزهای پرتکاپوی خویش نزدیک می شود.

آخرین شنیده های انتخاباتی کلاله

 به گزارش گلستان24، سایت کلاله خبر به شنیده های انتخاباتی شهرستان کلاله پرداخته است.

کاندیدای کلاله

*شنیده ها حکایت از آن دارد تعداد کاندیدای ترکمن که آمادگی خود را برای حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام نموده اند به عدد 15 رسیده است.

* شنیده شده است که تعدادی از این کاندیداها تمایل چندانی به ماندن در رقابت نهایی را نداشته و بیشتر به دنبال دریافت تایید صلاحیت و کسب موقعیت بعدی می باشند.

* شنیده شده است که یکی از فرهنگیان فعال کلاله ای در محل فعالیت خود جلسه ای شبانه را با تعدادی از روحانیون منطقه برگزار کرده و به حضار جلسه القاء کرده است که در این دوره انتخابات از یک مراوه تپه ای حمایت کنیم که باعث وحدت دو شهرستان خواهد شد.

* شنیده ایم که یکی از چهره های شاخص که دوره قبل نتوانست از فیلتر شورای نگهبان عبور کند در جمع دوستان خود گفته است که امید چندانی به تایید شدن در این دوره را نیز ندارد لذا از دوستانش خواسته که میتوانند بر روی سایر گزینه ها هم فکر کنند.

* شنیده شده است که یغمور قلی زاده نماینده اسبق مردم منطقه با حضور خود در مراسمات و محافل مختلف اقدام به تشریح برنامه های اتنخاباتی خود کرده و نسبت به تایید خود خوشبین است.او در سر لیست انتخاباتی فعالان سیاسی منطقه قرار دارد.

* شنیده ها حکایت از آن دارد که خلیل سعدی چهره سیاسی شاخص منطقه نیز بر حضور مقتدرانه خود در عرصه انتخابات مجلس آتی تاکید دارد. گمانه زنی ها اقبال سعدی را در صورت عبور از فیلتر شورای نگهبان برای تصدی کرسی سبز بهارستان بیشتر از سایرین میدانند. او جایگاه ویژه ای را در بین روحانیون و فعالان سیاسی منطقه دارد.

* شنیده شده است که عبدالکریم رجبی نماینده فعلی شرق استان نیز علی رغم توصیه های برخی از همراهان خود، عزم خود را برای حضور در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی جزم کرده است.برخی معتقدند طرح ملی گازرسانی که در بیشتر نقاط کشور در حال اجرا است و یک طرح و پروژه ملی محسوب می شود و شهرستان های کلاله و مراوه تپه نیز از آن مستثنی نبود، با القای اینکه این مهم توسط نماینده انجام شده است، می تواند عاملی برای اعتماد دوباره مردم به رجبی جهت حضور در مجلس دهم باشد.

* شنیده ها حاکیست که فرهاد ادیبان دانش آموخته علم سیاست نیز حضور خود را در انتخابات مجلس دهم قطعی کرده است. فعالان منطقه معتقدند که شعار تعادل و تعامل او میتواند پایگاه قابل توجهی را بین روحانیون و فرهیختگان منطقه ایجاد کرده و او را راهی بهارستان کند. او منتصب به یکی از روحانیون متنفذ و تاثیر گذار شرق گلستان است.

* شنیده شده است که سلیمان دردی پور که از نزدیکان یکی از روحانیون بزرگ و پرنفوذ منطقه است با حضور پررنگ خود در مراسمات قصد کاندیداتوری در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی را دارد. برخی از فعالان معتقدند که در صورت تایید صلاحیت او، بخش عمده ایی از آرای شهرستان کلاله و حومه را به خود اختصاص خواهد داد.

* شنیده ایم که برخی از افراد در محافل و جلسات خود تصمیم گرفته اند با بکارگیری روشهای مختلف در صدد تخریب برخی از کاندیداهای دیگر که در ائتلاف آنها ورود نکرده اند می باشند. این افراد تاکید کرده اند که با هر ترفند ممکن افرادی که همراه و هماهنگ با لیست مطرح شده ایشان نباشند از رقابت حذف شوند.

* شنیده شده است که یک کاندیدای انتخابات این دوره جهت کنارگذاشتن یکی از رقیبان سرسخت خود شایعه کناری گیری او به نفع خود را مطرح کرده است. فرد مذکور به شدت کناره گیری خود را تکذیب نموده و در محفلی تاکید نموده است که تا آخرین لحظه در رقابت انتخاباتی باقی خواهد ماند.

ارسال نظر

آخرین اخبار