سید رضا رحیمی، فعال فرهنگی فضای مجازی :

شورای نگهبان ، قوه قضائیه ، نهاد های اطلاعاتی ، جوانان انقلابی می توانند مهمترین خاکریزها در مقابله با نفوذ دشمن باشند. تضعیف و تخریب این خاکریز ها از اهداف دشمن است.

بررسی تاکتیک های نفوذ دشمن/ خاکریز های مقابله با نفوذ در تیررس هستند

سید رضا رحیمی رد صلاحیت3

سید رضا رحیمی، کارشناس فن آوری اطلاعات و فعال فرهنگی  فضای مجازی ، در مصاحبه ای اختصاصی با گلستان24، از اهمیت انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی چنین نوشت:

« اهمیت انتخابات آتی کشور به این است که استکبار جهانی برای مقابله با انقلاب اسلامی تاکتیک خود را عوض نموده و روش تعامل و مذاکره را برای تقابل و تغییر ماهیت و ساختار انقلاب اسلامی در پیش گرفته است.

بهره گرفتن از ظرفیت فتنه گران و جریان های غرب گرا در کشور و خودباختگان فرهنگی راه رسیدن دشمن به هدف های شوم می باشد.

بهره برداری سیاسی از برجام در ایام پسا برجام در بزنگاه انتخابات 7 اسفند از مصادیق تغییر تاکتیک دشمن می باشد . در این راستا بدون شک امید دشمن به دریافت پالس هایی مثبت از طرف طرفداران خود در داخل نظام خواهد بود. طرفدارانی که آرزوی برگشت به قدرت و محدود کردن اختیارات رهبری را در سر دارند. برخی از تاکتیک های جدید دشمن که با کمک همفکران داخلی شان در حال اجرا است به شرح ذیل می باشد :

1. معرفی غیر واقعی دین و استفاده ابزاری از آن : توسط روشنفکران غربگرا که بیشتر در محیط های علمی و دانشجوئی جولان می دهند.

در این روش مولفه های اصلی دین مثل : شدت برخورد با دشمن ، نفی طاغوت ، استکبار ستیزی ، جهاد ، حکومت دینی و ... حذف می شود . همان تفکر جدائی دین از سیاست.

 

سید رضا رحیمی انتخابات نفوذ 1

 

2. معرفی امام خمینی (ره) بنا به تشخیص و مصلحت خودشان:

در این روش برخی از آقایان به مدد آشنائی دیرینه با امام (ره) و بعضأ  انتساب به ایشان در صدد القای این می باشند که امام استکبار ستیز را که بارها آمریکا را شیطان بزرگ نامید به عنوان مخالف شعار مرگ بر آمریکا معرفی کنند.

3. دو قطبی نمودن جامعه :

که از راهبردهای اصلی دشمن در مواجهه با انقلاب می باشد و از مصادیق آن : برگزاری و پوشش خبری تجمع های غیر قانونی ، بزرگنمایی اختلافات درون خانوادگی نظام در رقابت های انتخاباتی ، شایعه پراکنی و سیاه نمایی ، انتظار نامه های مظلومیت خواهی توسط سیاسیون طرح شده ، دستور العمل های انتخاباتی با امضای فتنه گران در بند و اختلال و جنجال در میتینگ های سیاسی می باشد.

همچنین در آستانه انتخابات دو قطبی کردن جامعه با محوریت حامیان و مخالفان برجام ، موافقان و مخالفان حصر سران فتنه و رابطه با آمریکا

توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری برای خنثی کردن این توطئه بسیار ضروری است که می فرمایند : برای مراقبت از یکپارچگی جامعه ، باید از حاشیه سازی و تنش آفرینی دوری کرد و هر حرف و سخنی که وحدت را خدشه دار می کند به زبان نیاورد.

4. یارگیری و مصادره بیت عظیم الشان امام راحل:

5. تضعیف و تخریب خاکریزهای مقابله با نفوذ:

به فرموده مقام معظم رهبری : دشمن با هر کس در میان ملت که در مقابل دشمن ایستادگی بیشتری داشته باشد مخالفند ، با عناصر مومن بیشتر مخالفند ، با سازمان ها و نهادهای انقلابی بیشتر مخالفند ، با عناصر حزب الهی بیشتر مخالفند ، چون می دانند اینها سد های محکم و مستحکم در مقابل نفوذ دشمنان هستند.

بنابراین ، شورای نگهبان ، قوه قضائیه ، نهاد های اطلاعاتی ، جوانان انقلابی می توانند مهمترین خاکریزها در مقابله با نفوذ دشمن باشند.

6. بهره برداری از ظرفیت خواص پشیمان :

گرچه ریزش ها و رویش ها در همه انقلاب ها از اصول پذیرفته شده است ، ولی یکی از تهدید های بالقوه در آستانه انتخابات آتی که با غفلت و بی بصیرتی ، تحریک خاندان و حامیان می تواند به تهدید بالفعل شود ، لغزش خواص با سابقه درخشان می باشد.

 

سید رضا رحیمی انتخابات نفوذ2

 

7. تخریب شورای نگهبان :

جنجال سازی و همراهی دولتمردان در زیر سوال بردن نظارت استصوابی ، طرح تداخل وظایف مجریان و ناظران انتخابات در راستای تخریب شورای نگهبان می باشد.

8. توجه ویژه به انتخابات خبرگان رهبری :

اقداماتی که از چند وقت پیش در فضای حقیقی و مجازی شروع شده بیانگر این است که تخطئه جایگاه و کارکرد مجلس خبرگان ، علامه سازی ، آیت الله سازی ، نفوذ در برخی مراجع و سرمایه گذاری روی برخی آقازاده ها و تخریب چهره مجتهدین سنتی و ارزشی از جمله خواب هایی است که برای مجلس خبرگان دیده شده است.

 

همچنین از دیگر اقدامات دشمن در راستای اهداف نفوذ خود می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1. حمایت و تقویت جبهه غرب گرا

2. سیاه نمائی و تخریب مجلس اصول گرا

3. متهم کردن ارگان ها و نهادهای ارزشی مثل بسیج به دخالت در انتخابات .

4. مظلوم نمایی با ایجاد اغتشاش ساختی در میتینگ های سیاسی

بنابراین هوشیاری و بیداری دلسوزان نظام و انقلاب بیش از گذشته مورد انتظار است.»

ارسال نظر

  • مسلمی
    0

    بترسید از خواص بی بصیرت!
    بسسیار عالی جناب رحیمی

  • گلستان بلاگ
    0

    سلام
    خدا قوت
    مطلب شما در سایت گلستان بلاگ منتشر شد


    موفق باشید
    یا علی

آخرین اخبار