حجت الاسلام والمسلمین محمد بختیاری، در مصاحبه با گلستان24؛

بعد از گذشت سی و چند سال از انقلاب حضرت آقا بابی را باز نمودند برای افرادی که ممکن است به بیراهه ها کشیده شده باشند.

به بیراهه رفتگان ، با بیعت دوباره با امام (ره) به نظام برگردند/  همه سعی کنند درست انتخاب کنند

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مردم قم به مناسبت سالروز قیام 19 دی 1356 و در بیان خصوصیت دوم، عمل به « وظیفه ماندگاری انقلاب اسلامی » را ایجاد آرامش در دل ملت بر شمردند و با استناد به آیات قرآن درباره نزول سکینه و آرامش بر دل های بیعت کنندگان با پیامبر(ص) افزودند : " هر کس امروز با انقلاب و امام خمینی(ره) و راه امام بیعت کند به معنای بیعت با پیامبر(ص) است و پروردگار کریم به پاداش این بیعت ، دغدغه ، نگرانی و ناامیدی را از دل ملت می زداید و اطمینان و آرامش را جایگزین می کند . "

حجت الاسلام والمسلمین محمد بختیاری، فعال فرهنگی شهرستان علی آباد کتول، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، با تاکید بر این که این بیان حضرت آقا دو نکته اساسی را مطرح می کند، گفت: نکته اول این است که ایشان تشبیه به بیعت با پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله کرده اند. یعنی حساسیت امروز دنیای اسلام، اهمیت دینداری، بصیرت ، شجاعت به اندازه زمان پیامبر اکرم است و هر کس در این برهه از زمان دینداری کند و بصیرت داشته باشد اجرش کمتر از یاران صدیق پیامبر نمی باشد.

 

محمد بختیاری بیعت با امام

 

وی ادامه داد: دومین مسئله این که بعد از گذشت سی و چند سال از انقلاب حضرت آقا بابی را باز نمودند برای افرادی که ممکن است به بیراهه ها کشیده شده باشند. حضرت آقا نشان دادند که انقلاب اسلامی ثابت نموده «اندیشه امام(ره) که می فرمودند ملاک حال فعلی افراد است را محقق نموده است» و اگر در این برهه از زمان کسی دوباره می خواهد به راه انقلاب و اسلام بازگردد هنوز هم فرصت وجود دارد .

 

فعال فرهنگی شهرستان علی آباد کتول خاطر نشان کرد: همچنین با توجه به نزدیکی دو انتخاب مهم است که حضرت آقا فرمودند،"همه سعی کنند درست انتخاب کنند. ممکن است این سعی به نتیجه برسد و انتخاب ما درست باشد؛ ممکن است سعی ما به نتیجه نرسد، غلط انتخاب کنیم، عیبی ندارد؛ خدای متعال از ما قبول خواهد کرد."

ارسال نظر

آخرین اخبار