سید محسن طاهری، در پی سخنان رهبری؛

متاسفانه هم دشمن در صدد است که در این مسیر ابهام ایجاد کند و شخصیت امام (ره) را تحریف کند و هم بعضی از دوستان نادان بخاطر فراموشی یا بعضی از منافع شخصی و حزبی، دست به تحریف شخصیت امام (ره) مطابق با افکار و دیدگاه های خودشان هستند.

هم دشمن و هم دوستان نادان در کشور، به دنبال تحریف شخصیت امام (ره) هستند

سید محسن طاهری، مسئول حوزه امام صادق (ع) گرگان در مصاحبه با گلستان24، در پی سخنان مقام معظم رهبری در مراسم گرامیداشت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در جمع کثیر مردم و مسئولین مبنی بر عدم تحریف شخصیت امام (ره) ، می گوید: شخصیت و بیانات امام و راهی که ایشان در طول زندگی خود مخصوصا بعد از سال 42 به بعد تا روز ارتحالشان ترسیم کردند، می تواند به عنوان مسیر حرکت ما برای رسیدن به اهدافی باشد که امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی پیگیری می کردند.

وی با اعتقاد به این که شخصیت امام (ره) یک الگوی مناسب برای همه انقلابیون در جهان است، می گوید: ما امروز شاهد بیداری اسلامی در منطقه هستیم که ناشی از حرکتی است که امام (ره) انجام داد. بنابراین نیاز است که برای ملت ما و سایر ملت ها، خط امام (ره) روشن و آشکار باقی بماند و با بعضی از تحریفات دچار ابهام نشود.

 

سید محسن طاهری تحریف شخصیت امام

می گوید: متاسفانه هم دشمن در صدد است که در این مسیر ابهام ایجاد کند و شخصیت امام (ره) را تحریف کند و هم بعضی از دوستان نادان بخاطر فراموشی یا بعضی از منافع شخصی و حزبی، دست به تحریف شخصیت امام (ره) مطابق با افکار و دیدگاه های خودشان هستند.

مسئول حوه امام صادق (ع) با تاکید بر این که وظیفه ما این است جلوی این بدعت ها را بگیریم، می گوید: همانطور که بدعت در قرآن و احکام اسلام یک حرام بزرگ است، بدعت در شخصیت امام (ره) و دیدگاه های ایشان نیز می تواند یک حرام سیاسی بزرگ باشد که منجر به انحراف مسیر انقلاب می شود.

سید محسن طاهری تحریف شخصیت امام

 

ارسال نظر

آخرین اخبار