احمد ایزد، در مصاحبه با گلستان24؛

باید کسانی را انتخاب کنیم که دشمنان برای آن ها کف نمی زنند و چراغ سبز به آن ها نشان نمی دهند. هر گاه دشمن به ما چراغ سبز نشان داد باید بدانیم در کار ما اشکالی وجود دارد

تعهد و تخصص هر دو باید ملاک انتخاب مردم باشد/کسانی را انتخاب کنیم که دشمن برای آن ها کف نمی زند

احمد ایزد، رئیس موسسه فرهنگی مکتب القرآن ، در مصاحبه ای اختصاصی با گلستان 24، با تاکید بر این که انتخابات این دوره با توجه به شرایط زمانی بسیار حساس است، بیان داشت: حضور در انتخابات نشانه عظمت ملت ایران است. مردم ایران در گذشته عظمت و بزرگی خود را به اثبات رسانده اند و این دوره نیز همانند گذشته اثبات می کنند.

وی افزود: پایبندی به اصول و ارزش های دینی و پشتیبانی از نظامی که برخواسته از توده مردم با هدف حاکمیت اسلام و با محوریت ولایت فقیه، مستلزم حضور گسترده در پای صندوق های رای است. مقام معظم رهبری، حضور همه آحاد ملت، حتی کسانی که به نظام معتقد هستند را ضروری دانستند. انشاءالله مردم بصیر ما با شعور سیاسی بالا در 7 اسفند در پای صندوق های رای حضور پیدا خواهند کرد.

 

احمد ایزد انتخابات

 

ایزد همچنین درباره معیار های انتخاب درست، از دیدگاه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری گفت: این بزرگواران همواره تاکید داشتند که کسانی انتخاب شوند که دلسوز و خدمتگذار باشند، با مردم صداقت داشته باشند. کسانی را انتخاب کنیم که برای مردم و رضای خدا کار کنند نه برای خودشان. در انتخاب از باند بازی و جناح گرایی پرهیز کرده و افراد شایسته و دین دار را برگزینیم. تعهد و تخصص هر دو باید ملاک انتخاب مردم باشد. کسانی که در قانون گذاری و تدوین مورد نیاز جامعه دقت ، علم و تجربه کافی داشته باشند. کسانی که در امور اجتماعی، فرهنگی و اجرایی تجربه ارزنده دارند مقدم هستند.

رئیس موسسه فرهنگی مکتب القرآن، با اعتقاد به این که با دقت و مطالعه دقیق در افراد و برنامه هایی که ارائه می دهند، مردم می توانند جلوی نفوذ دشمن را بگیرند، ادامه داد: کسانی که شعارها و وعده های تو خالی می دهند، از بیرون هدایت شده هستند. باید کسانی را انتخاب کنیم که دشمنان برای آن ها کف نمی زنند و چراغ سبز به آن ها نشان نمی دهند. هر گاه دشمن به ما چراغ سبز نشان داد باید بدانیم در کار ما اشکالی وجود دارد. مردم ما باید با دقت و تحقیق و مطالعه، انتخاب مناسبی انجام دهند و جلوی نفوذ دشمن را بگیرند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار