همایش اصلاحات و مجلس آینده با تبلیغات زودهنگام کاندیداهای احتمالی کلید خورد.

حاشیه‎های حضور خرازی در گرگان

 به گزارش گلستان24، سیدمحمدصادق خرازی موسس حزب ندای ایرانیان امشب با حضور در استان گلستان به منظور سخنرانی در همایشی با محوریت اصلاحات و مجلس آینده در گرگان نسبت به راه‎اندازی شعبه استانی این حزب و معرفی اعضای این شعبه در گلستان اقدام کرد البته برگزاری این همایش حاشیه‎هایی نیز در پی داشت که خواندن آن خالی از لطف نیست.

حاشیه‎های حضور خرازی

همایشی که قرار بود بعد از ظهر امروز در کانون طه شهرستان گرگان با عنوان اصلاحات و مجلس آینده برگزار شود با تاخیر 45 دقیقه‎ای آغاز شد و حضور برخی اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و کارکنان برخی ادارات در این همایش قابل تامل بود.

علی کلاتی عضو شورای شهر گرگان و چندی از مسئولان استانی و شهرستانی نیز در این مراسم حضور داشتند.

حضور عوامل صدا و سیمای مرکز گلستان از همان ابتدای جلسه که شمار مدعوین به تعداد انگشتان دست هم نمی‎رسید در نوع خود جالب بود.

مدعوین مراسم از سراسر استان گلستان به کانون طه شهرستان گرگان دعوت شده بودند، حضور برخی از مدعوین با لباس‎های سنتی سیستانی و ترکمنی در همایش به چشم می‎خورد، همچنین حضور نوجوانان نسبت به سایر اقشار بیشتر بود.

این همایش بلافاصله بعد از حضور سیدمحمدصادق خرازی موسس حزب ندای ایرانیان با تاخیر 45 دقیقه‎ای با قرائت قرآن توسط آقای محمدی‎نژاد آغاز شد.

پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و کلیپی از پایگاه خبری تحلیلی ندای ایرانیان نیز قسمت‎های دیگری از این همایش بود قبل از معرفی سخنران مراسم «محمدصادق خرازی» توسط مجری مختصری از سوابق دیپلمات سابق کشورمان به مدعوین در قالب پاورپوینت ارائه شد که ابتدای این کلیپ، عکس و پیامی از سیدحسن خمینی نوه امام راحل پخش شد که جنبه تبلیغاتی هم داشت.

البته تبلیغات از کاندیداهای احتمالی در انتخابات به همین جا ختم نشد بلکه در لحظات پایانی مراسم؛ خرازی رو به مدعوین ابراز امیدواری کرد که رئیس شعبه استانی این حزب در گلستان در انتخابات، کاندیدا شده و رای محکمی از سوی مردم داشته باشد در حالی که هنوز زمان رسمی تبلیغات کاندیداها اعلام نشده است.

اواسط سخنان سیدمحمدصادق خرازی عده‎ای از مدعوین جلسه را ترک کردند که این اقدام با واکنش خرازی هم مواجه شد مبنی بر اینکه بلند شدن حاضران در بین سخنرانی رشته کلام و تمرکز سخنرانِ مراسم را به هم می‎ریزد.

در حالی که حکم دادستان کشور مبنی بر ممنوع‎التصویری رئیس دولت اصلاحات و مجرمانه بودن اعمال فتنه‎گران قطعی است اما دور زدن قانون در کلام سخنران و دست‎اندرکاران برگزاری همایش به چشم می‎خورد و در پخش کلیپی در این همایش نیز به آن پرداخته شد.

در این همایش اعلام شد که شعبه استانی حزب ندای ایرانیان تنها در یک شهرستان از استان گلستان تشکیل نشده و 60 درصد شهرستان‎ها دارای شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان هستند.

فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار