در فاصله 30 ساعت مانده به انتخابات مجلس دهم گمانه زنی ها حکایت از پیشتازی سید علی طاهری در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا دارد اما پیش بینی می شود انتخاب نماینده دوم به مرحله دوم کشیده شود .

آخرین گمانه زنی های انتخاباتی از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا در آخرین شب تبلیغات

 به گزارش گلستان24، شب آخر تبلیغات انتخاباتی مجلس دهم در گرگان غوغای عجیبی در سطح شهر بخصوص در خیابان شالیکوبی برپا بود . طرفداران نامزدهای مختلف با راه انداختن کارناوال های تبلیغاتی در محدوده ستادهای شان یا پیاده روها و حتی خیابان ها موجی از شور و شعف انتخاباتی راه انداخته بودند .

نکته قابل توجه در این شور و شوق تبلیغات انتخاباتی ، حضور همزمان همه اقشار جامعه اعم از نوجوانان ، جوانان ، بانوان و بزگسالان در ستادهای انتخاباتی مختلف با برنامه های تبلیغی متفاوت و جالب بود .

اما آخرین تحولات حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا حکایت از این دارد که در این حوزه انتخابیه همچنان حجه الاسلام دکتر سیدعلی طاهری پیشتاز آراست . او در لایه های مختلف مردمی و بخصوص بدنه مستضعفین و جامعه ارزشی گرگان که دارای عقیده های دینی و انقلابی هستند اقبال خوبی دارد و بنظر می رسد با همین پایگاه اجتماعی خوب در دور اول به مجلس راه یابد .

اما بخش زیادی از مردم و برخی کارشناسان اعتقاد دارند که نماینده دوم گرگان و آق قلا در مرحله دوم انتخاب خواهد شد . جایی که وزنه هایی با ظرفیت یکسان مشغول رقابت هستند اما در این قسمت نیز سیدهادی حسینی و نبی هزارجریبی خوب کار کرده اند و توانسته اند خود را بالا بکشند .

 عیسی امامی ، دکتر نعیمی ، عاطفه حاجی محمدی ، دکتر تربتی نژاد و عظیم هدایت پور نیز در رتبه های بعدی قرار دارند .

ضمن اینکه نباید از رای خوب عبدالغفور امانزاده در آق قلا براحتی گذشت ، او سابقه رقابت انتخاباتی خوبی را دارد و برخی شنیده ها حاکیست که بعضی بزرگان ترکمن از رادمهر خواسته اند به نفع او کنار برود ، که اگر این اتفاق بیفتد ممکن است امانزاده نیز در همان دور اول به مجلس راه پیدا کند .

با توجه به کثرت نامزدها در این حوزه انتخابیه به نظر می رسد بقیه کاندیداها به تناسب وزن و جایگاه سیاسی و اجتماعی خود ، درصدی از آراء را بخود اختصاص دهند . اما به هر حال شور و نشاط خاصی با هواداران خود به فضای انتخابات داده اند .

انتهای پیام / 

منبع: گلستان ما

 

ارسال نظر

آخرین اخبار