شناسنامه‌هایی که دیگر جای مهر ندارند

حضور چشمگیر مردم در شعب اخذ رای همه را متحیر کرده به گونه ای که به گزارش خبرنگاران تسنیم در آذربایجان شرقی، جمعیت رای دهنده تا این لحظه بیش از دوره های گذشته به چشم می خورد و صف‌های طولانی سندی بر این مدعاست.

حضور مردم تا این لحظه بیش از دوره‌های گذشته

به گزارش گلستان24،حضور چشمگیر مردم در شعب اخذ رای همه را متحیر کرده به گونه ای که به گزارش خبرنگاران تسنیم در آذربایجان شرقی، جمعیت رای دهنده تا این لحظه بیش از دوره های گذشته به چشم می خورد و صف‌های طولانی سندی بر این مدعاست.

بر اساس این گزارش، مردمی که همیشه پشتوانه این انقلاب بوده اند، امروز هم با بصیرت ولایی خود، به فرمان رهبری لبیک گفتند و برای پاسخ دندان شکن به دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی، با حضور پرشور در پای صندوق های رای، آرمان‌های امام(ره)، شهدا و انقلاب را بار دیگر زنده کردند.

هر چهار نسل انقلاب اسلامی برای دفاع از کیان انقلاب و بیعت مجدد با رهبری، به خیابان ها و شعب اخذ رای آمدند و به دنیا ثابت کردند که هنوز هم پای این انقلاب ایستاده اند. 

البته مردم کمتر از یک ماه پیش این ایستادگی را در 22 بهمن نشان دادند و پاسخ دندان شکن خود را در نخستین ساعات امروز در پای صندوق های رای به دشمن دادند و لبیک به پیام رهبری را به منصه ظهور گذاشتند.

الهام باقری از شهروندانی تبریزی، به خبرنگار تسنیم گفت: من مشکلات خاص خودم را در معیشت و زندگی دارم ولی هیچگاه این موضوعات را دخیل در رای دادن نمی دانم و این کار را دفاع از انقلاب و لبیک به رهبری می دانم.

وی می‌گوید: در انتخاب کاندیداها به نتیجه خاصی نرسیدم و به لیست های ارائه شده از سوی معتمدین تبریز اعتماد کرده و رای خود را به صندوق آرا انداختم.

رضا علیزاده، دیگر شهروند تبریزی هم می گوید: برای توسعه و اقتدار شهر و استانمان که از طریق انتخاب افراد لایق میسر خواهد شد امید دارم و مشکلات اقتصادی باعث قهر از صندوق های رای نخواهد بود.

حضور افرادی که هنوز به سن رای نرسیده اند و اصرار بر رای دادن، یکی از صحنه های جالبی بود که امروز در برخی شعب شاهد آن بودیم.

رای اولی ها هم با شور و اشتیاق در حوزه‌های اخذ رای حاضر شده رسیدن به سن تکلیف سیاسی را در پای صندوق های رای جشن گرفتند.

گزارش رسیده از خبرنگاران تسنیم هم حاکی است که در بسیاری از شعب اخذ رای، ازدهام جمعیت وجود دارد و رفته رفته تا ساعات پایانی رای گیری این ازدحام افزایش می یابد.

رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی هم در گفت وگو با خبرنگاران، حضور مردم در شعبات اخذ رأی استان را غیرقابل انتظار ارزیابی کرد و گفت: با حضور باشکوه مردم حماسه سیاسی دیگری در تاریخ کشور ثبت خواهد شد.

به گزارش تسنیم، استان آذربایجان شرقی 2 هزار و 889 شعبه اخذ رای شهری و روستایی، دارد که  تنها در سطح حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر، بیش از 900 شعبه اخذ رای وجود دارد و فقط 19 شعبه سیار در این حوزه در حال اخذ رای مردم هستند.

منبع:تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار