حجت الاسلام و المسلمین حسن گنجی:

مجلس محترم دوره نهم ، نتوانست بخش عمده ای از انتظارات مردم را برآورده کند. لذا هم تعدادی از این نمایندگان از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شدند و هم تعداد قابل توجهی نتوانستند دوباره بر کرسی مجلس بنشینند.

بلوغ سیاسی ملت ایران جای تبریک دارد/ این انتخابات نشان داد مجلس نهم نتوانسته است انتظارات مردم را برآورده کند

حجت الاسلام والمسلمین حسن گنجی، مسئول آموزش و تربیت بسیج سپاه نینوای گلستان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، بیان داشت: انتخابات 7 اسفند به تعبیر مقام معظم رهبری، عید واقعی ملت عزیز ایران بود و برنده اصلی این انتخابات، شهدا ، امام شهدا، مقام معظم رهبری و همه نخبگان و بزرگان انقلاب و نظام هستند. در یک جمله می توان گفت برنده اصلی انتخابات اسفند امسال، همه ملت عزیز ایران هستند.

وی تاکید کرد: ملت ما نشان داد که قضایای بین المللی و مسائلی مانند برجام، تاثیری بر حضور مردم در این انتخابات و گرایشات و ارزش های انقلاب ندارد. مردم مانند سال های گذشته پای صندوق ها آمدند و با همان معیار های انقلابی خود وارد عرصه شدند. آن ها نسبت به ترفند های سیاسی مجامع بین المللی، ذوق زدگی احساسی  نداشتند.

مسئول آموزش و تربیت بسیج سپاه نینوای گلستان، افزود: در انتخابات 7 اسفند مشخص شد که مجلس محترم دوره نهم ، نتوانست بخش عمده ای از انتظارات مردم را برآورده کند. لذا هم تعدادی از این نمایندگان از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شدند و هم تعداد قابل توجهی نتوانستند دوباره بر کرسی مجلس بنشینند. این نشان می دهد که مجلس آینده باید به سمت حل مشکلات، دغدغه ها و نیاز های مردم بیشتر حرکت کند. خانه ملت باید انتظارات ملت را در چهارچوب قانون برآورده کند.

 

حسن گنجی انتخابات

 

حجت الاسلام گنجی، عنوان کرد: همچنین در این انتخابات مشاهده شد، برخی از نامزد ها علی رغم تبلیغات گسترده و پر هزینه ای که انجام دادند و فضا سازی که نشان می داد آن ها در انتخابات رأی می آورند، نتوانستند رأی بیاورند. این بلوغ سیاسی مردم خصوصأ در شهرستان ها و بصیرتی که مردم از خود نشان دادند و با تعقل و درایت پای صندوق ها آمدند، جای تبریک دارد.

وی با اشاره به این که دشمنان تلاش زیادی کردند که امسال صندوق های رأی ما خلوت تر از گذشته باشد، گفت: انتخابات 7 اسفند تداعی کننده اوایل انقلاب ، شور و شعور مردم و احساس تکلیف آنان بود. این نکته بسیار قابل توجه است که با گذشت سی و هفت سال از انقلاب، هنوز مردم با شکوه هر چه بیشتر در عرصه های انتخابات شرکت می کنند.

 

حسن گنجی انتخابات

 

حسن گنجی اظهار کرد: مجلس آینده، وظیفه ای بسیار سنگین تر از گذشته بر دوش دارد. انتظارات مردم باید بسیار جدی گرفته شده و به مسائل حاشیه ای پرداخته نشود. کشور ما نیاز به اقتصاد مقاومتی دارد و نمایندگان مجلس دهم باید اولویت خود را به مباحث استحکام داخلی کشور به ویژه در عرصه اقتصاد مقاومتی قرار دهند. مردم وظیفه مضاعفی را بر دوش این نمایندگان گذاشته اند.

وی به دور دوم کشیده شدن بسیاری از انتخابات در سراسر شهرستان های کشور نیز، در تاریخ برگزاری انتخابات را بی نظیر دانست و افزود: این نشان می دهد که رقابت ها بسیار جدی و نزدیک به هم است و احزاب و طرفداران آن ها نیز کار بسیار سنگینی پیش رو دارند تا نمایندگان مورد نظرشان به مجلس راه پیدا کنند.

حجت الاسلام حسن گنجی تاکید کرد: اهمیت دور دوم انتخابات کمتر از دور اول آن نیست. همه ما وظیفه داریم نمایندگان را با آرای بیشتر نسبت به دور اول به مجلس بفرستیم. انشاءالله دور دوم این انتخابات را هم همانند دور اول جدی بگیریم و با نشاط  و تدبیر، نمایندگان مورد نظر خود را به سنگر مجلس که در رأس امور است بفرستیم.

ارسال نظر

آخرین اخبار