مدیرعامل سازمان آتش‎نشانی گرگان خبر داد

مدیرعامل سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: به منظور اجرای ماموریت‎های امدادی چهارشنبه آخر سال در گرگان، تمامی نیروهای این سازمان به صورت آماده‎باش به اجرای ماموریت خواهند پرداخت.

آماده‌باش کامل نیروهای آتش‎نشانی گرگان در چهارشنبه آخر سال

به گزارش گلستان24، مهدی قره‎قاشی صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان در راستای اجرای ماموریت‎های امدادی و اطفای حریق‎های احتمالی در چهارشنبه آخر سال، برنامه‎ریزی‎های لازم را تدوین کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت پیشگیری از بروز حوادث و توجه به نکات ایمنی، این سازمان اقدامات فرهنگی و اطلاع‎رسانی را از مدت‎ها قبل در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: هرچند این اقدامات در طول سال در خصوص حوادث مختلف اجرا می‎شود و شهروندان در حوزه‎های گوناگون از این آموزش‎ها استفاده می‎کنند، اما به دلیل اهمیت چهارشنبه آخر سال، این آموزش‎ها در این ایام چند برابر می‎شود.

قره‎قاشی تاکید کرد: کارشناسان و کارکنان این سازمان با حضور در مدارس، دانشگاه‎ها، مجموعه‎های فرهنگی و آموزشی، ادارات و دستگاه‎های مختلف به صورت جدی این آموزش‎ها را به شهروندان ارائه می‎کنند.

چهارشنبه‎سوری 93 بدون تلفات جانی

وی اضافه کرد: نقش خانواده‎ها در این بخش بسیار مهم و اساسی است و تاکید ما بر این است که برای پیشگیری از بروز سوانح و حوادث چهارشنبه آخر سال، خانواده‎ها نظارت بیشتری را در این ایام بر عملکرد فرزندان خود داشته باشند.

مدیرعامل سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان تصریح کرد: خانواده‎ها باید این نکته را به فرزندان خود آموزش دهند که برای ساعتی شادی و تخلیه هیجان، عملکردی نداشته باشند که یک عمر پشیمانی را در پی داشته باشد.

قره‎قاشی تاکید کرد: برای روز چهارشنبه آخر سال نیز شهرداری گرگان با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان مکان‎هایی را در سطح شهر گرگان در نظر گرفته تا شهروندان در ایمنی و نظارت کامل به انجام شادی بپردازند.

وی تاکید کرد: همچنین با برنامه‌ریزی‎های انجام شده، تمامی نیروهای عملیاتی، شیفت و استراحت این سازمان در چهارشنبه آخر سال به صورت آماده‎باش 100 درصد در محل خدمت حضور دارند.

مدیرعامل سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: در این روز اکیپ‎های مختلف عملیاتی با تجهیزات کامل در نقاط مختلف شهر حضور دارند و تیم‎های گشتی نیز با آمادگی کامل حضور دارند تا در صورت بروز حوادث، اقدامات سریع را در دستور کار قرار دهند.

قره‎قاشی اضافه کرد: تمامی ایستگاه‎ها همانند روزهای دیگر سال، آمادگی کامل را برای اجرای ماموریت و امدادرسانی به شهروندان دارند و با تمهیدات ویژه‎ای که اندیشیده شده، امیدواریم حادثه‎ای را شاهد نباشیم.

وی گفت: سال گذشته خوشبختانه با اقدامات فرهنگی و اطلاع‎رسانی که صورت گرفت، تنها 55 عملیات را اجرا کردیم که خوشبختانه در هیچ یک از این ماموریت‎ها، شاهد تلفات نبودیم و امیدواریم امسال نیز این روند ادامه داشته باشد.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار