طاهری صادقانه پاسخ داد:

نماینده مردم گرگان و اق قلا در مجلس گفت : رفتن انتخابات گرگان به دور دوم باعث شد تا اسیب های جریان اصولگرایی را ببینیم .

 می گویند چرا طاهری نیست؟ رفتن انتخابات گرگان به دور دوم برای ما یک نعمت بود / باید دو تا مجلس داشته باشیم

به گزارش گلستان24،حجت الاسلام والمسلمین سید علی طاهری نماینده مردم گرگان و اق قلا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با این پایگاه خبری گفت : رفتن انتخابات گرگان به دور دوم برای ما یک نعمت بود .

دکتر طاهری افزود : این روند باعث شد تا ما آسیب های جریان اصولگرایی را در شهرستانها و استان ببینیم و شناسایی کنیم.

وی افزود :البته 50تا 60 درصد آسیب ها در مجلس نهم هم وجود داشت اما چون نتیجه گرفتیم و رفتیم مجلس فرصت برای اسیب شناسی پیش نیامد , چون حضور در مجلس وقت ما را گرفت .

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: وقتی مجلس هستم 90 درصد وقتم را پیگیری امورات مردم و جوابگویی به تماس های مردمی می گیرد و اصلا وقتی برای قانونگذاری ندارم و این یک آسیب است .

طاهری اشاره داشت: در دوره های قبلی دیدیم که دکتر سبحانی یکی از اقتصاددان های برتر کشور که در تمامی لوایح نظرات کارشناسی می داد رای نیاورد چون دائم در مجلس و مشغول قانونگذاری بود و کمتر وقتی برای حضور در منطقه خود و مردم داشت .

وی تصریح کرد : امروز به من هم می گویند که طاهری چرا نیست ، چون توی مجلس هستم ، مشکلات زیاد است ، باید برای حل مشکلات مردم قوانین اصلاح شود این یک آسیب است .

نماینده مردم گرگان و اق قلا اذعان کرد : راه حل این مشکل بازنگری در قانون اساسی است چرا که ما باید مانند برخی کشورها دو تا مجلس داشته باشیم یکی برای قانونگذاری و یکی برای پیگیری مشکلات مردم , چون مسوولین بعضا پاسخگوی مشکلات مردم نیستند به نماینده رجوع کرده لذا وقت برای قانونگذاری نیست .

دکتر طاهری گفت : کارهای زیادی طی دو دوره حضورم در مجلس انجام شد که البته اطلاع رسانی نشد ولی این نکته هم درست است که باید در منطقه و مردم هم حضور پیدا کرد .

منبع:گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار