جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان:

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان از آمادگی بسیج و سپاه برای کمک به دولت در بخش اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: بسیج و سپاه بعنوان مجموعه‎ای موفق در این حوزه آماده است داشته‎ها و تجربیات خود را برای موفقیت دولت ارائه کند.

آمادگی سپاه و بسیج برای کمک به دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی

به گزارش گلستان24، حسین کریمی‎اول ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری استان گلستان در سال 1395 با تبریک نوروز باستانی اظهار کرد: سپاه و بسیج دولت را نظام اسلامی می‎داند، لذا برای تقویت نظام اسلامی به دولت کمک خواهد کرد تا تحقق اقتصاد مقاومتی در حد شعار باقی نماند.

حسین کریمی

وی تصریح کرد: استان گلستان با توجه به شرایط خاص جغرافیایی، سرزمینی، اقلیمی و آب و هوایی که دارد، می‎تواند در عرصه اقتصاد کشاورزی به عنوان قطب تامین‎کننده مایحتاج کشور و معین سایر استان‎ها باشد.

اقتصاد مقاومتی با تحریم و تهدید دشمن حتی در شرایط پسابرجام شکست نمی‎خورد

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: تفکر انقلابی و تحول‎زا در هر عرصه‎ای که وارد شده، منشأ تحول بوده است که باید در دستگاه‎های اجرایی این تفکر به وجود آید تا شاهد اقدام و عمل باشیم.

کریمی‎اول گفت: اگر گروه‎های کاری عملیاتی را فعال کنیم، به تحقق شعار سال نزدیک‎تر خواهیم شد و دشمن هر تحریم و تهدیدی حتی در شرایط پسابرجام داشته باشد، راه به جایی نخواهد برد.

وی تاکید کرد: باید اقتصاد مقاومتی را از مرحله شعار و نشست‎های همایشی جدا کنیم و در صحنه اقدام و عمل این مهم را به منصه ظهور و بروز برسانیم که همت همه‎جانبه می‎طلبد، مخصوصا مدیران در این راستا باید جدی‎تر ورود کنند.

سپاه و بسیج با امکانات کم و فرهنگسازی هر خانه یک کارخانه در عرصه اقتصاد مقاومتی ورود کرد

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: آنچه که می‎تواند در صحنه عمل همه امکانات را برای حرکت تحول‎زا بسیج کند، داشتن تفکر انقلابی است، مردم از شنیدن حرف‎های شعاری خسته شده‌اند و باید اقدام و عمل را از مسئولان ببینند.

کریمی‎اول با اشاره به اقدامات بسیج و سپاه در عرصه اقتصاد مقاومتی گفت: با امکانات کم و فرهنگسازی هر خانه یک کارخانه در عرصه‎هایی که خانواده می‎تواند مایحتاج اولیه خود را تهیه و تامین کند، بسیج و سپاه ورود کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار