سیدمحسن میرصالحی:

حضور مستمر ایشان درصحن مجلس با کمترین غیبت و حضور در جلسات کمیسیون فرهنگی ، فراکسیون کشاورزی ، فعالیت در فراکسیون نمایندگان شمال کشور و پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه در جلسات با وزرا و مدیران عالی رتبه، نشان دهنده عملکرد بسیار خوب ایشان دارد.

دکتر طاهری فردی خدوم و مردمی است

سیدمحسن میرصالحی فعال فرهنگی و اجتماعی شهرستان گرگان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با اعتقاد به این که "آقای دکتر طاهری فردی خدوم ومردمی هستند"، بیان داشت: ایشان نزدیک به 15 نطق پیش از دستور و نطق ضروری و نزدیک به 30 تذکر در صحن علنی مجلس برای پیشرفت کشور، استان گلستان و حوزه انتخابیه انجام دادند که نشان از دقت و همت ایشان و دغدغه فراوان برای حل مسائل و مشکلات مردم دارد.

 وی ادامه داد: حضور مستمر ایشان درصحن مجلس با کمترین غیبت و حضور در جلسات کمیسیون فرهنگی ، فراکسیون کشاورزی ، فعالیت در فراکسیون نمایندگان شمال کشور و پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه در جلسات با وزرا و مدیران عالی رتبه، نشان دهنده عملکرد بسیار خوب ایشان دارد.

 

میرصالحی طاهری

فعال فرهنگی و اجتماعی شهرستان گرگان خاطر نشان کرد: کشاورزان استان، شاهد پیگیری دکتر طاهری با توجه به عضویت ایشان در فراکسیون کشاورزی ، در محصولات گندم، پنبه و ... و تلاش در زنده کردن مطالبات آن ها بودند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار