مصطفی رحمانی، در مصاحبه با گلستان24؛

فراوانی اسناد عملکردی سید علی طاهری، نشان از تلاش شبانه روزی ایشان در انجام امورات مردم دارد

عملکرد سید علی طاهری در زمینه فرهنگی ، اجتماعی و حل مشکلات کشاورزان منحصر به فرد است

مصطفی رحمانی، فعال سیاسی شهرستان گرگان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، درباره این موضوع که برخی معتقد هستند عملکرد آقای سید علی طاهری در مجلس نهم به درستی به مردم اطلاع داده نشده است بیان کرد: این موضوع کاملا درست است. بخشی از این موضوع  به روحیات خود حاج آقا بر میگردد و برخی از آن به روابط عمومی ضعیف دفتر که نتوانست آنطور که شایسته بود به مردم اطلاع رسانی کند. یکی از وظایف دفتر نماینده و دستگاه ها و نهادها اطلاع رسانی عملکردها به مردم است.  مردم اگر بدانند که نمایندگانشان چه خدماتی را انجام دادند به آن ها اعتماد می کنند. اگر قرار باشد بین مردم و مسئولین همدلی و همزبانی برقرار باشد باید از آنچه در حق هم انجام دادند مطلع باشند.

 

مصطفی رحمانی طاهری

 

وی در ادامه عنوان کرد: وقتی به اسناد عملکردی حاج آقای طاهری نگاه می کنیم فراوانی اسناد عملکردی، نشان از تلاش شبانه روزی ایشان در انجام امورات مردم دارد. عملکردهای نماینده مجلس هم ملی است در طرح ها و لوایح و هم استانی است در پروژه ها و امورات مردم و نهادها و در هردوی این ها واقعا فعالیت گسترده و شبانه روزی را از حاج آقا می شود ارائه کرد.

فعال سیاسی شهرستان گرگان خاطر نشان کرد: با عنایت به عضویت حاج آقا در کمیسیون فرهنگی، عملکرد حاج آقا در زمینه فرهنگی و اجتماعی منحصر به فرد است و با توجه به عضویت حاج آقا در فراکسیون کشاورزی و همچنین حضور در تلاش جمعی فراکسیون نمایندگان شمال کشور ،  دیدارها با وزیر جهاد کشاورزی ، حضور میدانی و پیگیری ها  در این مورد  شاهد حل بخش عمده ای از مشکلات کشاورزان بوده ایم.

 

مصطفی رحمانی طاهری

 

وی با بیان این که عملکرد حجت الاسلام دکتر سید علی طاهری در مجلس مثبت و در سطح حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا عالی بوده است، افزود: در مرکز استان و شهر آق قلا در مراکز رفاهی ، اجتماعی و ورزشی مبلغ سی میلیارد تومان اعتبار برای حوزه انتخابیه و در بخش آموزش و فرهنگ احداث هفت مدرسه با ۷۱کلاس درسی با تصویب ماده ۱۸۰ به مبلغ نه میلیارد تومان احداث شد.

رحمانی بیان داشت: همچنین ایشان پروژهای بزرگی همچون پروژه خط ریلی اینچه برون با ۱۳میلیارد تومان و اتصال آن به آسیای میانه و پیگیری مکانیزاسیون بخش کشاورزی، اعتبار بالغ بر ۲۸میلیارد تومان وتاسیس چهار دانشگاه ، هشت دانشکده  و صد رشته تحصیلی در حوزه انتخابیه انجام شد. طرح هادی در ۱۰۸روستای حوزه انتخابیه ، تاسیس دو بیمارستان و تجهیز سه کلینیک فوق تخصصی در گرگان واق قلا ، پیگیری و مطالعات اکتشافاتی عملیات حفاری نفت و گاز در استان را به نحو احسن به پایان رساندند که مثمر ثمر بوده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار