سخنرانی ضعیف سرلیست امید

با گذشتن یک روز از سفر عارف به گلستان با قاطعیت می شود گفت که سفر وی در مرکز استان موثر واقع نگردیده و با توجه به روند طی شده ، دستاورد خاصی برای فضای استانی و کشوری آنان به همراه نداشته است .

حواشی از جنس بی تدبیری در سفر عارف به گرگان !+تصاویر

به گزارش گلستان24، عبدالسلام مهیمنی رئیس شورای اصلاح طلبان استان گلستان عصر روز گذشته ( پنجشنبه 2 اردیبهشت ) در مکتب الحسین (ع) گرگان در حضور دکتر عارف منتخب اول مردم تهران از ادبیاتی دور از خرد جمعی و عقلانیت ادعایی استفاده کرد و با توهین و به سخره گرفتن برخی نهادهای قانونی و سختکوش نظام به دنبال ایجاد موج انتخاباتی برای کاندیداهای اصلاح طلبان بود .

او با تمسخر به طرح جدید نیروی انتظامی در بکار گیری 7 هزار نفر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تکرار چندباره آن در جمع حاضر و خندیدن به آن و همچنین توهین به شورای نگهبان قانون اساسی در خصوص انجام وظیفه قانونی این نهاد در بررسی صلاحیت ها ، نشان داد که هنوز حال و هوای مجلس ششم و ساختارشکنی در سرش وجود دارد .

او همچنین در توهینی آشکار ، مردم گرگان را خواب زده معرفی کرد و ضمن تمجید از مردم علی آباد که از راه دور به این میتینگ آمده بودند خواست تا مردم گرگان نیز از خواب بیدار شوند .

البته همه می دانند عبدالسلام مهیمنی هر جا که جمعیتی از اصلاح طلبان را ببیند موج سواری و ساختارشکنی می کند و فصل انتخابات هم به دلیل آزادیهای اجتماعی که وجود دارد هر چه به ذهن و دهانش می آید به نهادهای مهم و قانونی کشور نثار می کند ، اما ای کاش وی ذره ای هم معرفت داشت و از مامورین انتظامی که بیرون همین مکتب الحسین برای برگزاری این میتینگ زحمت می کشیدند تشکر می کرد .

 موجی که ایجاد نشد !

قرار بود از سفر عارف به گرگان موجی جهت حمایت از کاندیدای ائتلاف امید ایجاد شود اما این موج به چند دلیل ایجاد نشد :

اول: سفر عارف در دو روز تعطیلی متوالی صورت گرفت و مردم گرگان همانهایی که عبدالسلام مهیمنی آنها را خواب زده توصیف کرد در روزی که به میلاد امام علی (ع) و روز پدر مزین بود ، به سراغ پدران خود رفته و یا در مسافرت بودند و یا از فرصت تعطیلی برای تفریح و بودن در کنار خانواده خود بهره بردند .

 

دوم: اگر چه مکان محل مراسم پر شده بود اما آنهایی هم که آمده بودند مسئولین و اعضای ستادهای دو کاندیدای ائتلاف یعنی تربتی نژاد و هزارجریبی بودند به همراه تعداد زیادی از اهالی تخشی محله ( روستای نبی هزارجریبی ) ، کلاجان قاجار ( روستای تربتی نژاد ) و روستای کفشگیری ( روستای کیاموسوی کاندیدای رد صلاحیت شده ) بودند .

ترکیبی که آمده بودند از اول انقلاب تا الان با تابلوی اصلاحات حضور داشتند و رای آنها نیز مشخص و همانهایی بودند که در دور اول هم حمایت کرده بودند اما خبری از اضافه شدن مردم و سایر کاندیداها به این طیف نبود و این موضوع باعث نگرانی اصلاح طلبان شده بود .

سوم: سخنرانی ضعیف سرلیست ائتلاف امید یعنی دکتر تربتی نژاد که افراطیون او را پروفسور (!) می خوانند باعث انتقاد هایی از سوی خود اصلاح طلبان شد . تربتی نژاد در حضور دکتر عارف و این جمعیت پرشور متنی را از روی کاغذ خواند که بارها به دلیل غلط خواندن مکث می کرد و اشتباه خود را جبران می کرد .

00004 22

بر عکس کاندیدای سرلیست ائتلاف امید ، نبی هزارجریبی علیرغم اینکه چیز خاصی نگفت اما آنچنان زیرکانه و سنجیده صحبت کرد که افسار جمع را در دست گرفت و بارها مورد تشویق واقع شد . هوشمندی او در عکس 3 نفره پایانی با عارف و تربتی نژاد هم کاملا گویای همه چیز بود . ( نشان دادن علامت v )

omid1

* نکته جالب : قرار بود طبق اطلاع رسانی گروههای تلگرامی اصلاح طلبان جوانان و جمعیت حاضر ابتدا ساعت 4:30 در میدان عباسعلی جمع شوند و بعد به سمت مکتب الحسین حرکت کنند اما در ساعت مذکور جز عده ای خاص که پنجشنبه ها برای گرفتن نان و ماست به این مکان مراجعه می کنند ، خبری نبود .

چهارم: حضور همزمان سید محمد حسینی وزیر سابق ارشاد دولت دهم که با یک هواپیما از تهران به همراه عارف به گرگان آمده بودند و درگیر کردن افکار استانی به این دو سفر باعث شده بود بخشی از افکار عمومی حواسشان به سفر وزیر سابق احمدی نزاد به گرگان و حمایتش از سید علی طاهری هم باشد .

پنجم: به لحاظ زمانی این سفر برای استفاده تبلیغاتی خیلی زود انجام شد چون هنوز هشت روز دیگر به انتخابات مانده و این تنفس مصنوعی یا مسکن کدوئین دار تا چند ساعتی بیشتر درد اصلاح طلبان را تسکین نداد و قطعا تا زمان انتخابات فضاهای دیگری افکار عمومی را اشغال خواهند کرد .

ششم: اظهارات ساختار شکنانه عبدالسلام مهیمنی رئیس شورای اصلاح طلبان استان در حمله به نیروی انتظامی و شورای نگهبان و توهین به مردم گرگان به مذاق جمعی ار حضار که از نیروهای ارزشی و خانم های محجبه بودند خوش نیامد و فضای جلسه و آنچه که گذشت باعث شد که برخی ها هنوز هم در ذهنشان به طور قطع به تک رای بیندیشند .

هفتم: اما در فضای روز و شب اول تبلیغات هم در مرکز استان اتفاقی روی داد که از جهات گوناگون دارای اهمیت است و آن حضور و اعلام حمایت قاطع آیت الله سید حبیب الله قدمی از علمای بنام و برجسته استان در ستاد جوانان و دانشجویان سیدعلی طاهری بود که حاوی پیام های مهمی است .

iraj

هشتم: حضور محمد مهدی ایرجی از چهره های سرشناس اصلاح طلب استان در شب اول تبلیغات در  در ستاد جوانان و دانشجویان سیدعلی طاهری و اعلام حمایت قاطع وی هم از دیگر رویدادهایی بود که در فضای سیاسی مرکز استان موثر بود .

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار