سایت متین نیوز، از رسانه های نزدیک به حامیان محمود احمدی نژاد مدعی شد رییس جمهور سابق کشورمان اخیرا دلیل سکوت درباره فتنه را توضیح داده است.

احمدی‌نژاد دلیل سکوتش درمورد فتنه ۸۸ را توضیح داد

به گزارش گلستان 24،  این سایت نوشت: محمدحسین صفار هرندی ، وزیر ارشاد دولت نهم شب گذشته در یک جمع دانشجویی از رئیس جمهور سابق کشورمان انتقاد کرده که چرا احمدی نزاد در مورد فتنه ۸۸ سکوت اختیار کرد.محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  در همایش «بررسی فتنه ۸۸» که شب سه‌شنبه از سوی بسیج دانشجویی در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد گفت:«از احمدی‌نژاد و اطرافیان ایشان موضعی درباره فتنه نمی‌شنوید.»

خبرنگار متین نیوز در همین رابطه اطلاع حاصل کرد که هفته گذشته در دیدار گروهی از فعالان رسانه ای با رئیس جمهور سابق کشورمان که به مناسبت بزرگداشت ۹ دی برگزار شده بود ، اتفاقا همین سوال از سوی یکی از حضار در جلسه مطرح شد که از آقای احمدی نژاد پرسیده بود:«یکی از شبهاتی که درباره جنابعالی مطرح می شود، سکوت شما در قضیه فتنه ۸۸ است. اگر امکان دارد در این رابطه ذهن ما را روشن کنید؟»

رئیس جمهور سابق کشورمان هم در پاسخ به این فعال رسانه ای می گوید: «متاسفانه کسانی که این شبهه را در تریبونهای عمومی مطرح می کنند کسانی هستند که به خوبی دلیل سکوت بنده و مدیران ارشد دولت دهم را درباره فتنه ۸۸ می دانند.

ماجرا این بود که با پیچیده شدن صحنه پس از ۲۵ خرداد ۸۸، برخی دلسوزان و دوستان به بنده توصیه کردند که چون فتنه  گران در ظاهر شعارهایشان انتخابات و دولت را هدف گرفته اند و می خواهند یک طرف دعوا شما را بنشانند ، شما و افراد شاخص دولت در این صحنه درگیری وارد نشوید و درباره مسائل انتخابات و اغتشاشات و اقدامات فتنه گران سکوت کنید تا هم اوضاع از این که هست شلوغ تر نشود و هم صحنه طبق برنامه فتنه گران پیش نرود و دم خروس ضدیت آنها با انقلاب و نظام  بیرون بیفتد تا قضیه به صورت ریشه ای حل شود.

والا همه آقایان می دانند که اگر حمایتهای پشت صحنه دولت دهم در صحنه مقابله با فتنه نبود ، ماجرا به این سادگی ها جمع نمی شد. فقط در یک فقره از این برادران بپرسید که در دولت دهم چه میزان بودجه برای مقابله با جنگ نرم و تشکیل قرارگاه های عمار اختصاص دادیم و الان در دولت جدید این بودجه ها چقدر شده است؟

برخی برادران ما فراموش کردند که اگر حمایت لجستیکی دولت دهم نبود مقابله با فتنه چقدر سخت تر می شد. این همه سایت و خبرگزاری و قرارگاه و جشنواره و روزنامه که بعد از ۸۸ توسط برادران راه افتاد مگر غیر از این بود که بودجه همه شان را مستقیما دولت دهم می داد.

امروز هم گله ای ندارم و همه دوستان و برادران را هم حلال کرده ام اما بینی و بین الله تنها توقع من از این عزیزان این است که در موضع گیری هایشان منصف باشند.»

ارسال نظر

آخرین اخبار