فرماندارسابق گرگان گفت: از هیات محترم اجرائی مرکز حوزه انتخابیه می خواهم مانند قبل هوشیارانه مراقب اتاق تجمیع گرگان ، آق قلا ، بهاران و وشمگیر باشند تا هیچ زیادخواهی به هدف شیطانی خویش نرسد.

نگرانی شدید دکتر خاکی،  فرماندار سابق گرگان از برگزاری سالم انتخابات مجلس

به گزارش گلستان24، دکتر یحیی خاکی فرماندار سابق گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد : در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و پاسداری و صیانت از خون شهیدان ، در مرحله اول انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی،  با توکل به خداوند بزرگ و هماهنگی و هم افزائی هیات محترم اجرائی و عوامل انتخابات؛ اعم از نمایندگان فرماندار، اعضای شعب ، کاربران و اعضای هیات محترم نظارت و بازرسی  در کمال سلامت و اجرای « مُر قانون » برگزار کردیم.

خاکی افزود : متاسفانه سعایت حاسدان ، زیادخواهان و متظاهران و بهُتان دروغگویان مجال برگزاری مرحله دوم انتخابات را به ان مجموعه نداد .

 

وی تصریح کرد : مردم عزیز و شریف دارالمومنین گرگان و آق قلا بدانند ، با عنایت به سابقه برگزاری « شش » دوره انتخابات استانی اینجانب در گذشته و در راستای صیانت  و احترام به تفکر و رای تک تک مردم شهید پرور با هر گونه گرایش سیاسی در مرحله اول با نکته سنجی و دقت نظر بسیار ، علیرغم هجمه بسیار اغیار برای خدشه وارد کردن به انتخابات شهرستان گرگان ، « که به دلیل محدودیت کلامی از گفتن آنها در این مقال معذورم » ، « مُرقانون » را اجرائی نمودیم.

 

خاکی عنوان کرد : جای تامل و بسی تحقیق و تفحص دارد که برگزار کنندگان استانی و شهرستانی مرحله دوم انتخابات تا کنون ، چند دوره انتخابات برگزار کرده اند ؟

 

فرمانده گردان یا رسول(ص) لشکر 25 کربلا در دروان دفاع مقدس اظهار کرد: با عنایت به حساسیت بسیار بالای انتخابات در مرحله دوم حوزه انتخابیه گرگان–آق قلا و بی تجربه بودن مجریان در سطوح ستاد و صف انتخابات و برخی جانبداری های مشهود برای برگزاری قانونی ، روان و سالم انتخابات این مرحله حوزه گرگان و آق قلا شدیداَ نگران هستم.

 

خاکی اضافه کرد : به عوامل اجرائی که برای اولین بار انتخابات برگزار می کنند ؛ توصیه می کنم مواظب امانات مردم باشند که سرنوشت انتخابات را سر انگشتان پر از تدبیر مردم عزیز تعیین می کند .

 

وی خاطر نشان ساخت: از هیات محترم اجرائی مرکز حوزه انتخابیه ، برادرانه می خواهم مانند قبل هوشیارانه شعب اخذ رای  را با دقت رصد کنند و هوشیارانه مراقب اتاق تجمیع گرگان ، آق قلا ، بهاران و وشمگیر باشند تا هیچ زیادخواهی به هدف شیطانی خویش نرسد . 

 

وی در پایان با اشاره به آیه " و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین " ، گفت : از خداوند بزرگ می خواهم رضای خویش را شامل حال مردم عزیز و شریف حوزه انتخابیه گرداند.

 

photo 2016 04 27 13 56 05

 

گفتنی است یحیی خاکی از فرماندهان و رزمندگان گلستانی است که 82 ماه جبهه دارد ، نامبرده اولین فرماندار دولت تدبیر و امید است که هشت سال در دولت سابق به او فرصت خدمتگزاری داده نشد ، متاسفانه در دولت تدبیر و امید نیز وی بعد از برگزاری دور اول انتخابات به بهانه های نامعلومی که هیچگاه توضیحی داده نشد از کار برکنار شد .

 

شواهد نشان می دهد اصلاح طلبان افراطی که ناکامان انتخابات مجلس دهم در استان گلستان و گرگان بودند در عزل وی نقش زیادی ایفا کردند .

 

دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور در زمان برکناری وی همراه رئیس جمهور در سفر پاکستان بوده و اعلام کرد که از این جایگزینی اطلاعی ندارد .

 

این موضوع یعنی برکناری فرماندار در آستانه دور دوم انتخابات واکنش شدید جمع زیادی از مردم و شخصیت های استانی و رزمندگان دوران دفاع مقدس را به همراه داشت .

 

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    بابا این بیچاره چت کرده

آخرین اخبار