بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در پی سخنرانی کواکبیان در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، در پی حواشی به وجود آمده بیانیه ای را منتشر کرد.

واکنش بسیج دانشگاه علوم کشاورزی گرگان در پی حواشی به وجود آمده از سوی کواکبیان در گرگان

به گزارش گلستان24،بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در پی سخنرانی های تحریک بر انگیر کواکبیان از جناح اصلاح طلبان در گرگان بیانیه ای را منتشر کرد.

"  وَإِذَا قُلْتُمْ فَاعْدِلُواْ  " و چون سخن می گویید، عدالت را رعایت کنید.(انعام -152)

بسیج دانشجویی، به عنوان سازمانی فرهنگی و سیاسی در سال 1367 توسط حضرت امام خمینی(ره) تاسیس شد تا بتواند از فرهنگ و سیاست اسلامی به خوبی دفاع کند.بسیج دانشجویی به عنوان ارگانی مستقل در سطح دانشگاه های کشور در حال فعالیت است و به عنوان نهادی سیاسی، نه سیاست زده عرض اندام می کند.

در جمهوری اسلامی ایران دو جناح عمده اصولگرا و اصلاح طلب در حوزه سیاسی فعال هستند که هر کدام به نوبه خود دارای تفکرات متفاوتی هستند که بسیج از هیچ کدام از آنها حمایت نمی کند.

در مراسم روز چهارشنبه، هشتم اردیبهشت ماه که توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با حضور دکتر کواکبیان برگزار شد، مجری برنامه در صحبتی تعجب آور اعلام کرد که خط فکری بسیج دانشجویی با خط فکری دکتر سعید جلیلی - که دارای تفکر اصولگرایی است - نزدیک تر است، که این امر با اعتراض نماینده بسیج دانشجویی رو به رو شد، اما اعضای محترم انجمن اسلامی اجازه بیان این مخالفت را به صورت علنی ندادند.

از دیگر موارد تعجب برانگیز این برنامه زیر سوال بردن شورای نگهبان توسط دکتر کواکبیان بود، ایشان در قسمتی از صحبت های خود به این مورد اشاره کردند که قانون ما مشکل دارد که خیلی از فرهیختگان رد صلاحیت میشوند.

آیا نمایندگان شورای نگهبان با کسی مشکل دارند که فردی را بدون دلیل رد صلاحیت کنند؟

دبیر محترم شورای نگهبان در طی سالیان متمادی شجاعت و اقتدار خود در رد یا تایید صلاحیت ها را نشان داده است و ذره ای از حقوق ملت کوتاه نمی آید.

مورد دیگری که می توان در صحبت های آقای کواکبیان به آن اشاره کرد؛ ممنوع التصویری خ ا ت م ی است.

ایشان گفتند برای ممنوع التصویری نامبرده هیچ مصوبه ای وجود ندارد، در حالیکه سخنگوی قوه قضاییه در نشست هشتاد و نهم خود گفت: این حکم از سوی دادستانی است و تا زمانی که دستور قضایی آن را نقض نکرده لازم الاجرا است.

حال نبود مصوبه در صحبت های ایشان چه معنایی دارد؟تمامی صحبت های آقای دکتر کواکبیان دارای پاسخ های مشخص و کوبنده ای است که در این مرقومه مجال پاسخ به تمامی آنها نمی باشد که امید است دانشجویان فرهیخته با مطالعه و تحلیل خود بتوانند به اصل حقیقت پی ببرند.

در پایان بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان مجددا اعلام می دارد؛ ضمن مخالفت با صحبت های انجام شده توسط مجری برنامه تحت هیچ عنوان از هیچ جناح، نماینده انتخاباتی و یا فرد خاصی حمایت نمی کند و همانند مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، اصولگرای اصلاح طلب است.

"والسلام علیکم""

حوزه بسیج دانشجویی حضرت بقیه الله الاعظم(عج) دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان"

منبع:کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار