شورای شهر باشگاه سیاسی نیست

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: به طور کلی هر گونه حرکتی که منجر به بروز حاشیه های سیاسی بر مجموعه مدیریت شهری که شامل شورای شهر و شهرداری بشود، مغایر اهداف شورای شهر می باشد.

واکنش مرتضی طلایی به نطق عضو اصلاح‌طلب شورای شهر

به گزارش گلستان24،مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در واکنش به نطق سیاسی میان دستور عضو اصلاح طلب شورای شهر اظهار داشت: بنده معتقدم علت اینکه چرا این عضو اصلاح طلب شورای شهر در نطق میان دستور خود، شورای شهر و مدیریت شهری را وارد مسائل سیاسی کرده است، بایستی از خود وی پرسیده شود.

وی در ادامه افزود: بنده و دیگر اعضای شورای شهر همواره توصیه داشتند که شورا باشگاه سیاسی نیست. این موضوع جدیدی نیست و هر عضوی از شورای شهر که به هر شکل ممکنی با رفتار و اظهاراتش منجر به ایجاد فضای سیاسی کند، شورای شهر را از مسیر خدمت رسانی به شهروندان تهرانی و نظارت بر عملکرد شهرداری دور نگه داشته است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که این صحبت ها از سوی شخص آقای انصاری به عنوان عضو شورای شهر بوده است ونه از طرف فراکسیون اصلاح طلبان خاطرنشان کرد: به طور کلی این گونه اظهارنظر شخصی بوده است و به نظرم هیچ ربطی به جریان اصلاحات و طرز تفکرات  آنها ندارد.

طلایی در ادامه تصریح داشت: نبایستی به گونه ای این موضوع را رسانه ای کنیم که از طرف جریان و یا حزبی بیان شده است. به طور کلی نبایستی تعمیم به تمامی یک جریان سیاسی دهیم که همین امر موجب سیاسی کاری خواهد شد.

وی گفت: بنده هر گونه حرکتی که منجر به بروز حاشیه های سیاسی بر مجموعه مدیریت شهری که شامل شورای شهر و شهرداری بشود را مغایر با رسالت و وظایف و عملکرد شورای شهر می دانم و به هیچ عنوان با آن موافقت نمی کنم.

به گزارش تهران پرس، غلامرضا انصاری عضو اصلاح طلب شورای اسلامی شهر تهران در نطق روز سه شنبه خود گفت: فعالیت سیاسی شهردار باعث شده شهر تهران مغفول بماند. وقتی شهردار تهران سرگرم پذیرایی سیاسی خود در برج میلاد بود، شاید فکر نمی‌کرد قصور در منطقه ١٥فاجعه ای را رغم بزند. این فاجعه یک کودک را به آغوش مرگ کشیده، کاش شهردار تهران به جای لابی سیاسی همت خود را به منظور مشکلات شهر تهران و فضای رشد اختصاص می داد.

وی گفت: بدهی‌های شهرداری تهران به پیمانکاران و زخمی شدن کالبد شهر با پروژه‌های نمایشی وبدقواره شدن شهر با تراکم فروشی و انهدام باغات تنها گوشه‌ای از مشکلاتی است که رویکردهای دستوری ناشی از تدابیر تحکمی در شهرداری تهران را به بار آورد.

منبع:تهران پرس

ارسال نظر

آخرین اخبار