عبدالرضا چراغعلی گفت: باید به مساله شهرداری کردکوی موشکافانه تر نگاه کرده و مصوبات را مطابق قانون بررسی کنیم تا اعلام نظر نهایی ظرف چند روز آینده انجام شود.

انتخاب شهردار کردکوی هنوز در هاله ای از ابهام است

عبدالرضا چراغعلی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه رئیس شورای استان عضو شورای شهر مینودشت است، افزود: سال گذشته جبار ایری عضو شورای شهر بندرترکمن به عنوان رئیس شورای استان انتخاب شده بود.

به گزارش گلستان 24، وی با بیان این مطلب که انتخابات شورای استان سالانه برگزار می شود، اظهار کرد: شورای استان برای انتخاب رئیس در بن بست قرار گرفته بود که پس از چهار جلسه مستمر ایوب هلاکو انتخاب شد.

این مسئول گلستانی در توضیح چگونگی تشکیل شورای استان، گفت: با انتخاب شورای شهر، نماینده ای از هر شهرستان به شورای استان راه می یابد، از دل شورای استان دو نماینده برای شورای عالی کشور انتخاب می شود.

چراغعلی در پاسخ به این سوال که روند انتخاب شهر کردکوی در چه مرحله ای است، افزود: انتخاب شهردار کردکوی هنوز در هاله ای از ابهام است.

مدیرکل شهری و شورای استانداری گلستان گفت: تعداد اعضای شورای شهر کردکوی در جلسه ای فوق العاده به حد نصاب نرسید و تصمیم گیری در خصوص انتخاب شهردار به جلسات آتی موکول شد.

وی با بیان اینکه شهرداری ها اکنون در حال تدوین بودجه و لوایح و عوارض درآمدی برای سال ۹۴ هستند، افزود: دفتر اداره کل شهری و شورای استانداری گلستان از جابه جایی در این ایام سال برای شهرداری ها استقبال نمی کند.

این مسئول گلستانی در خاتمه تاکید کرد: باید به مساله شهرداری کردکوی موشکافانه تر نگاه کرده و مصوبات را مطابق قانون بررسی کنیم تا اعلام نظر نهایی ظرف چند روز آینده انجام شود./مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار