چندین گزینه برای یک سمت؛

با رفتن علی نصیبی از مشاور جوان استانداری گلستان گزینه های جدیدی برای این سمت مطرح هستند.

گزینه‎های احتمالی مشاور جوان استاندار گلستان

به گزارش گلستان24، حدودا دو ماه پیش بود که علی نصیبی مشاور جوان استاندار گلستان به عنوان مدیر کل جدید دفتر روستایی استانداری گلستان انتخاب شد.

انتصاب علی نصیبی به عنوان مشاور جوان در سال 92 با انتقادهایی همچون سن و سالش همراه بود چون او هنگام قبول کردن این سمت حدود 37 سال سن داشت و برخی با انتقاد از این انتصاب استاندار گلستان را به عدم رعایت تعریف سن جوانی متهم کردند.

اما اکنون گزینه هایی برای سمت مشاور جوانی استانداری گلستان مطرح شده که مهمترین آنها بیشتر از علی نصیبی سن و سال دارد.

محمد رضا مازندرانی متولد محمد آباد گرگان و از گزینه های احتمالی وقت مدیر کل ورزش و جوانان گویا برای این سمت مد نظر دکتر صادقلو استاندار گلستان قرار دارد.

اما از همین اکنون گارد اصلاح طلبان و مخصوصا جوانترهای این جریان نسبت به این انتصاب بسته شده و علت اصلی آن نیز سن و سال او می باشد که بیشتر از 40 سال است.

در همین حال حامد صمدلویی نیز از گزینه های این سمت به شمار می رود. صمدلویی در سالهای اخیر دفاع جانانه ای از آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان ، حسن صادقلو استاندار و حسین صادقلو شهردار در مقابل گروههای مخالف این افراد داشته و از مقبولیت خوبی نزد این افراد برخوردار است.

اما صمدلویی هم حدود 37 سال سن دارد و البته هنوز مجرد است و با توجه به مخالفت های فعلی اصلاح طلبان استان با وی کمی انتخاب وی سخت بنظر می رسد.

در این بین بعضا نام محمد کیقبادی مسئول روابط عمومی سامان نظام مهندسی استان و یا علی خاری مشاور جوان حسین رفعتی در زمان فرمانداری اش در گرگان زمزمه هایی به گوش می رسد اما هر کدام از این دو نیز 37 سال و یا بیشتر سن دارند.

در این میان شاید مهمترین گزینه سید نعیم نریمانی عضو ستاد جوانان ر وحانی در سال 92 می باشد که وی نیز بعد از انتقادهایی به عدم استفاده از جوانان بعید بنظر می رسد در سبد نهایی استانداری گلستان باشد.

در کنار نریمانی ، سیاوش بسطامی هم در سال 92 برای احراز مشاور جوان استاندار جزو گزینه ها بود که وی بعدا رابط جوان استاندار شد اما در حال حاضر نیم نگاهی به بسطامی برای این سمت وجود دارد.

در عین حال نباید از نام سید حمیدرضا طباطبایی گذشت. او در حال حاضر مشاور مدیر فرهنگ و ارشاد و مشاور حسین ربیعی عضو شورای شهر گرگان و همراه اصلی سید عبدالله میراکبری در زمان انتخابات بود.

او ارتباطی هم با سید مجتبی نورمفیدی داشته و در بین جوانان اصلاح طلب نقش هماهنگ گننده را دارد و بنظر می رسد در بین گزینه های نامبرده شده بیشترین شانس را داشته باشد.

با این حال جوانان حامی روحانی در گلستان معقتدند در سالهای گذشته آنچه که از جوانان استان تحت عنوان مشاورین جوان دیده شده ، نمایشی نمادین برای سرگرم کردن جوانان بوده و هیچ فعالیت عمیق و ماندگاری در این زمینه انجام نشده است.

حال آنها امیدوارند با انتصاب مشاور جوان جدید استانداری گلستان افق های تازه ای در حوزه جوانان استان گشوده شود.

انتهای پیام /

منبع: سلام گلستان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار