هشدار استاندار گلستان :

استاندار گلستان گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات، دروغ پراکنی ها در فضای مجازی فراوان خواهد بود اما مدیریت استان قطعا برای این فضا وقت صرف نخواهد کرد.

هر چه به انتخابات نزدیک می شویم دروغ پردازی در فضای مجازی بیشتر می شود / مدیریت استان برای این فضا وقتی صرف نخواهد کرد

به گزارش گلستان24، حسن صادقلو در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تأکید بر اینکه مدیران کل دستگاههای اجرایی بیشتر بر روی ردیف های ملی و متمرکز توجه داشته باشند اظهار کرد: استفاده از این ظرفیت ها در ارزیابی مدیران لحاظ خواهد شد.

وی همچنین بر پیگیری مستمر برای تخصیص اعتبارات اعلام شده برای استان تأکید کرد.

استاندار گلستان با اشاره به معرفی 40 طرح تحول زای استان به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: برخی از این طرح ها نظیر طرح مطالعاتی دیوار دفاعی گرگان، موزه مردم شناسی و موزه میراث روستایی قرق، حوزه های زیرساختی شیلات کارهای جدیدی است که در استان آغاز شده و پیگیری و توجه کافی لازم به آنها خواهد شد.

وی به اختیار استانداران در تخصیص بودجه اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین گلایه های استانداران همواره این بوده که اختیارات استانداران در حوزه توزیع بودجه بسیار محدود است زیرا بخش عمده ای از بودجه سالانه از بالا تعیین تکلیف می شود و لازم الاجراست.

وی سال 94 را سال سختی توصیف کرد و گفت: خوشبختانه با تدبیر و مدیریت کارآمد مدیران کل دستگاههای اجرایی توانستیم سال 94 را که سال بسیار دشواری بود را پشت سر بگذاریم و امیدواریم با قول های که برای سال 95 گرفته ایم گشایش هایی برای استان ایجاد شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات، دروغ پراکنی ها در فضای مجازی فراوان خواهد بود اما مدیریت استان قطعا برای این فضا وقت صرف نخواهد کرد زیرا این کار باعث اتلاف وقت و عقب ماندن از اهداف توسعه ای خواهد شد.

وی در پایان بر تسریع در مبادله موافقت نامه ها توسط دستگاههای اجرایی، پرداخت پاداش معوق بازنشستگان، پیگیری طرح های تحول زای استان و ... تأکید کرد.

انتهای پیام / گلستان ما

 

ارسال نظر

آخرین اخبار