حجت طالبی در مصاحبه با گلستان24؛

در حال حاظر با گذشت حدود شش ماه از سال 95، اخبار و رسانه های ما به طور مداوم از ورود کالاها و هیئات خارجی به کشور خبر می دهند.

اوج اقدام دولت در اقتصاد، ورود کالا به کشور است / به متخصصین کشور بها دهید

حجت طالبی، فعال فرهنگی حوزه منتظریه، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، گفت: ما وقتی دارای اقتصاد مقاوم هستیم که به بیگانگان تکیه نکنیم. زمانی میتوان اقتصاد مقاومتی را به عرصه عمل رساند که با یک اقدام جدی به متخصصین کشورمان در داخل کشور بها دهیم به این ترتیب اقتصاد کشور با جدیت به جلو می رود.

 

حجت طالبی اقدام و عمل

 

وی در بررسی اقدام و عمل دولت در اقتصاد مقاومتی بیان کرد: در حال حاظر با گذشت حدود شش ماه از سال 95، اخبار و رسانه های ما به طور مداوم از ورود کالاها و هیئات خارجی به کشور خبر می دهند. در حالی که اغلب این هیئات در کشورشان با مشکلات اقتصادی روبرو هستند. پس چگونه می توان توقع داشت بتوانند مشکلات اقتصادی ما را حل کنند؟

طالبی ادامه داد: کشور های بیگانه که تا قبل از برجام با کشور ما هیچ ارتباطی نداشتند امروز به راحتی وارد کشور می شوند و از این موضوع ابراز خوشحالی می کنند. این در حالی است که هیچ اقدامی برای رفع تحریم ها نمی کنند. اگر دولت بخواهد به همین رویه ادامه دهد، مطمئنا هیچ اقدامی برای رشد اقتصاد مقاوم در کشور، هیچ قدمی بر نخواهد داشت.

 

حجت طالبی اقدام و عمل

 

فعال فرهنگی حوزه منتظریه با تاکید بر این که باید کار زیر بنایی انجام دهیم، عنوان کرد: برای بهبود اقتصاد مقاومتی باید بهای خاصی به روستاها بدهیم؛ چراکه اقتصاد ما از همین روستاها شکوفا می شود. امیدواریم دولتمردان ما به این نکات بیشتر دقت کنند و به دامداران و کشاورزان روستایی که منبع درامد برای  کشور هستند توجه بیشتری بکنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار