حرکتی از چشم تیزبین سپاه پنهان نمی‌ماند

علی رزمجو فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران گفت:نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر آب‌های خلیج فارس اشرافیت کاملی دارند و آمریکا‌ئی‌ها نیز این قدرت دفاعی نیروی دریایی ایران را درک می‌کنند.

رصد لحظه به لحظه دشمنان در خلیج فارس

به گزارش گلستان24، بابیان اینکه توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در سطح بسیار خوبی قرار دارد اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه پاسداران با  داشتن انواع و اقسام شناورهای هجومی، موشک‌انداز، سامانه‌های پهباد و بالگرد، هواپیما و یگان‌های‌ تفنگدار یک توان بسیار مناسبی را برای دفاع از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در آب‌های نیلگون خلیج فارس به وجود آورده است.

رصد لحظه به لحظه دشمنان در خلیج فارس

وی افزود: امروز استقرار نیروی دریایی سپاه در جزایر و سواحل؛  استقراری با ویژگی‌های دوران دفاع مقدس است به طوری که یگان‌های مستقر در سواحل با تلاش نیروهای روحانی، بسیجی، سرباز و پاسدار مانند دوران دفاع مقدس در حال فعالیت هستند.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران تصریح کرد: تمامی نیروهای حاضر در  بخش‌های دریایی سپاه پاسداران با توکل برخداوند، توسل به انبیاء الهی و ولایت‌مداری جزایر جمهوری اسلامی ایران را به یک دژ شکست‌ناپذیر تبدیل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه با انجام گشت‌های شبانه‌روزی در اعماق خلیج فارس عرصه را بر بیگانگان تنگ کرده‌، گفت: رزمایش‌ها، تیراندازی‌ها، تجهیزات کارآمد به همراه نیروی انسانی متعهد و مومن توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در منطقه استراتژیک خلیج فارس را افزایش داده و همین عامل سبب شده که قدرت دریایی ایران به یک قدرت شکست ناپذیری تبدیل شود.

سردار رزمجو افزود: آمریکائی‌ها توان دفاعی و قدرت بالای نیروی دریایی ایران را درک می‌کنند و نیروی دریایی سپاه پاسداران نیز با اشرافیت کامل اطلاعاتی و آمادگی‌های عملیاتی امنیت مناسبی را در خلیج فارس برقرار کرده ‌و تمامی مجموعه فعالیت‌های دشمنان نیز توسط نیروهای ایرانی رصد می‌شوند.

وی با اشاره به تهدیدات برخی از دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: یگان‌های آمریکایی مستقر در آب‌های خلیج فارس به طور مرتب در سطح و بالای سطح دریا رصد می‎شوند و به طور کلی نیروی دریایی سپاه با برخورداری از نیروی انسانی و تجهیزات کامل؛ آماده پاسخگویی به هر نوع تهدید از جانب  دشمنان انقلاب اسلامی است.

سردار رزمجو فعالیت‌های دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران در دریا را ارتقا توان بازنگری و ایجاد امنیت پایدار عنوان کرد و گفت: در صنایع دفاعی، مراکز طراحی، ساخت و تولید  انواع و اقسام شناورها و سامانه های موشکی پروژه‌هایی در دست اقدام است که به امید خدا در آینده نزدیک این پروژه‌ها بر توان بازدارندگی، ارتقا امنیت پایدار جمهوری اسلامی و آب‌های خلیج می‌افزایند.
منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار