فرمانده سپاه نینوا گلستان:

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: تاکنون ۳ هزار و ۳۲۹ اثر از ۴ هزار شهید استان گلستان جمع‌آوری شده است.

۳ هزار و ۳۲۹ اثر از شهدای استان گلستان جمع‌آوری شد

به گزارش گلستان24، سردار رحمت الله صادقی امشب در یادواره سرداران و 4 هزار شهید استان گلستان که برای گلستان‎های مقیم تهران و در باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار شد، اظهار داشت: ما امروز توفیق داریم اجلاسیه ملی استان گلستان را با یادواره سرداران و 4 هزار شهید استان گلستان که برای گلستان‎های مقیم تهران آغاز کنیم.

وی تصریح کرد: یک ماه برنامه متعدد و متنوعی را شورای سیاست‎گذاری اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان پیش‎بینی کرده و اقداماتی که در این یک ماه به صورت ویژه پرداخته شده محصول یک کار جمعی استانی با ریاست استاندار گلستان و مدیران دستگاه‎های اجرایی و فرمانداران است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: به فضل الهی و توفیق به زمان اجرای برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان در آذر ماه نزدیک می‎شویم.

صادقلو ادامه داد: برنامه‎های مختلفی در این راستا در استان گلستان پیگیری کردیم که یکی از اقدامات خوبی که در این مدت خادمین شهدا استان گلستان داشتند جمع‎آوری 3 هزار و 329 اثر از 4 هزار شهید استان گلستان بود و این یک اقدام عملی و آغاز یک حرکت جدید پس از اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان است.

وی آثار شهدای استان گلستان را بخش مغتنمی از گنجینه هشت سال دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: با توجه به برنامه‎های شورای سیاست‎گذاری اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان پس از برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان برنامه‎های ما در راستای تکریم از شهدا ادامه دارد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان یادآور شد:  100 اثر از نویسندگان معتبر استانی و کشوری برای این اجلاسیه شهدای گلستان تالیف شده است و همچنین با فیلم و پویانمایی اقدامات خوبی در حوزه مختلف هنری و فرهنگی انجام شده است.

صادقی افزود: جشنواره ملی فیلم کوتاه در استان گلستان 320 اثر از کل کشور تا کنون جمع آوری شده و توفیق خواهیم داشت در حوزه فیلم و سینما این آثار را انعکاس دهیم.

وی تاکید کرد: یادواره‎های شهدا در استان گلستان به صورت تخصصی، یگانی و موضوعی در استان مانند یادواره‎های  دانشجو، طلاب و روحانیت، و یادواره 600 شهید اهل سنت استان گلستان که افتخارات بزرگ در دفاع مقدس آفریدند را برگزار خواهیم کرد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: تجمع بزرگ رزمندگان گلستانی، تجمع بزرگ اسوه‎های صبر، ادعیه‎های ندبه و کمیل را تا  روز برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید در استان گلستان خواهیم داشت.

صادقی با بیان اینکه کرسی تلاوت نور یکی از برنامه‎های جذاب قرآنی است که در استان گلستان برگزار خواهیم کرد، بیان داشت: در ارتباط با شعار امسال که سال "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" نامگذاری شده یک حرکت نمادینی در تولید یک فرش تمام سنتی‎ اقدام کردیم که این فرش به همراه کتب شهدای گلستان در روز دیدار با مقام معظم رهبری اهدا خواهیم کرد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار