امیرعلی ضمیری، در مصاحبه با گلستان24؛

نهم دی روز میثاق با ولایت و نشان دهنده غیرت ایرانی و اسلامی ماست، .نهم دی مشتی بر دهان ایادان غربی و خود ایران و اسلام ستیزان است.

9 دی روز میثاق با ولایت و نشان دهنده غیرت ایرانی و اسلامی ماست

امیرعلی ضمیری، فعال سیاسی اجتماعی شهرستان گرگان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24،  با اعتقاد به این که نهم دی روز میثاق با ولایت و نشان دهنده غیرت ایرانی و اسلامی ماست، گفت:نهم دی مشتی بر دهان ایادان غربی و خود ایران و اسلام ستیزان است.

وی با بیان این که در این روز همه باهم در صحنه به نفع امت اسلامی مان خواهیم آمد افزود: خواهیم آمد و بار دگر  با امام راحل و شهیدان عهد میبندیم.

ضمیری تاکید کرد: میایم تا بگوییم {لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است }.

 

وی ادامه داد: عده ای آمدند به نام اعتراض به انتخابات کینه و دشمنی خودشان را نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران نشان دادند. تعدادی دیگر از سران شان هم که فریب دشمنان دیرینه ایران اسلامی را خوردند و صدماتی با نام اعتراض به انتخابات وارد نظام کردند که خدا میداند.

ضمیری عنوان کرد: مگر مملکت قانون نداشت؟ شورای رسیدگی و سایر نهادهای لازمه رو نداشت که خود مردم به خیابان آمدند و دل رهبر معظم انقلاب را خون کردند؟

 

وی گفت: الحمدالله که رهبر فرزانه و مردم هوشیار ما جلوی کودتا یا انقلاب رنگی را گرفتند. همه ی این دفع صدمات را مدیون و مرهون نظر خاصه امام عج و تدبر عالی رهبر گرانقدر هستیم.

 

محسن رائیجی 9دی

 

فعال سیاسی اجتماعی شهرستان گرگان با عنوان این که سران فتنه نیز باید توبه کنند تاکید کرد: آنها باید توبه کنند از فریب دادن ملت و آسیب هایی که به نظام وارد شد. تا ان شاءالله توبه شان قبول درگاه حق و قبول مقام معظم رهبری واقع شود.

 

وی در ادامه گفت: ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم در ره عشق جگر دار تر از صد مردیم. هر زمان نام خمینی به سر افتد ما را دور سید علی خامنه ای میگردیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار